Θα κρατήσω αυτή την ανάμνηση ανεξίτηλη στο μυαλό μου

για να μπορώ να θυμάμαι για πάντα…

… το περήφανο βλέμμα σου πάνω μου

καθώς θαρραλέα κυριεύεις το κορμί μου.

Είμαι η μια και μοναδική επιλογή σου, το ξέρεις.

Κρατάς σφιχτά το χέρι μου… με όλη σου τη δύναμη

ενώ ταυτόχρονα, σκορπάς τρυφερά φιλιά γύρω από το λαιμό μου.

Εξερευνάς ολόκληρο το σώμα μου με τα χέρια σου

Έχεις εργαστεί σκληρά για να τελειοποιήσεις την τεχνική σου

Γίνομαι ακροατής των πνιχτών αναστεναγμών σου

καθώς δείχνεις τη λατρεία σου

Γοητεύομαι από τη δύναμή σου

Εξοικειώνομαι με ευκολία σε ό,τι κάνεις

Καθώς βυθίζεσαι σιγά – σιγά μέσα μου, χωρίς την παραμικρή κρούση

κραυγές ικανοποίησης βγαίνουν από το στόμα μου

… ορμητικές, ικανές να με πνίξουν

Κάνουν τσουλήθρα κατά μήκος της γλώσσας μου και ελευθερώνονται αβίαστα, από μόνες τους.

Κάθε φορά ανακαλύπτω κάτι στη δραστηριότητά σου που μένει αναπάντητο

… ίσως επειδή είμαι πρόθυμος σε κάθε είδος φιλιού που μου δίνεις

Λαμβάνω με ευχαρίστηση και την πιο ακραία απόλαυση

Δεν είναι καθόλου νωρίς να συμπεράνω πόσο καλή θα είναι κι αυτή η νύχτα

