Μπρούμυτα
Με το πρόσωπο βουτηγμένο στα σεντόνια
Γυμνός
Το κορμί μου δονείται από την αναμονή
Το πρώτο χτύπημα έρχεται
Η κωλοτρυπίδα μου διαστέλλεται
Και πυροδοτεί μια κραυγή
Που δραπετεύει από το στόμα μου
Γάμησέ με
Μπορώ να αισθανθώ τα αποτυπώματα των δαχτύλων σου
Πάνω στον κώλο μου
Βογκάω
Αισθάνομαι υγρός
Με τα χέρια σου ανοίγεις στα δυο τα κωλομέρια μου
Το δεύτερο χτύπημα έρχεται
Καίγομαι
Πετώ στον ουρανό
Είμαι ένας χαρταετός και ο πούτσος είναι ο σπάγκος που με κρατάει στη γη
Με τα χέρια σου ανοίγεις με δύναμη τα πόδια μου
Κλείνω τα μάτια μου
Ξέρω τι θα ακολουθήσει
Μου χτυπάς τα κωλομέρια
Γάμησέ με
Πονώ
Γάμησέ με
Τρύπησε δυνατά με τον πούτσο σου την βελούδινη κωλοτρυπίδα μου
Κλαίω
Θέλω κι άλλο
Θέλω περισσότερο
Γάμησέ με
Είμαι τρυφερός
Και καυλιάρης
Κύλησε τα δάχτυλά σου γύρω από την κωλοτρυπίδα μου
Νιώσε την
Υγρή
Σφικτή
Γάμησέ με
Δεν αντέχω
Γάμησέ με
Σε παρακαλώ
Σε ικετεύω
Γάμησέ με
Με τον πούτσο σου
Με τα δάχτυλά σου
Γάμησέ με
Γάμησέ με ξανά… ξανά… ξανά…
Είμαι
Καυλωμένος
Και
Ρίξε με στο πάτωμα
Άσε με να γίνω ένα σκουπίδι
Πάτησέ με
Χαμογελώ
Χύσε
Χαρά
Κανείς δεν μπορεί να με γαμήσει όπως εσύ

