Ετικέτες

Η εικόνα του νωχελικά ξαπλωμένου κορμιού του με αναστατώνει… Οι μπούκλες του καταλαμβάνουν ένα μέρος του δικού μου μαξιλαριού… Το σεντόνι σκεπάζει το κορμί του… Αναρριχήθηκα στο κρεβάτι… Το χαμόγελό μου αντανακλάται στα μάτια του… Το σπινθήρισμα τους ταιριάζει απόλυτα μ’ αυτό των δικών μου ματιών… Τα χείλια μου πλησιάζουν τα δικά του χείλια… τα ακουμπούν… έπειτα τα φιλούν… Το πάθος μου αυξάνεται ολοένα και περισσότερο… Το ένα από τα δύο μου χέρια ταξιδεύουν στο κορμί του… Στηριζόμενος μεταξύ των ποδιών του ακουμπώ τον πούτσο του καθώς το στόμα μου επιτίθεται πεινασμένα στο στήθος του… Φιλώ τις ρόγες του και δαγκώνω τα σκουλαρίκια που τις στολίζουν… Τρίβοντας τον πούτσο του, γλιστρώ ένα από τα δάχτυλα του άλλου μου χεριού μέσα στην κωλοτρυπίδα του… η υγρασία του πούτσου του ρέει, τώρα, πάνω στα δάχτυλά μου…
Χαμογελώ… Παίρνω τον ροζ δονητή που είχα παρατήσει πάνω στο κομοδίνο… Του τον παρουσιάζω… Επισημαίνω το άνοιγμα της κωλοτρυπίδας του και την περιοχή γύρω από αυτή… Κάνω κύκλους γύρω από την κωλοτρυπίδα του… Μια φορά… Δυο φορές… Τρεις φορές… Βάζω μέσα του τα πρώτα εκατοστά του δονητή για να δω τις αντιδράσεις του… Πειράζω τον σφικτήρα του… Παρεμβάλω το μεσαίο δάχτυλο του χεριού μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Χαμογελώ ξανά ακούγοντας τον αναστεναγμό του… τον χαμηλόφωνο αναστεναγμό του που τον αναγκάζει να χωρίσει τα χείλια του στα δυο… Ενώνω πάλι τα χείλια του μ’ ένα φιλί… Παίρνω μέσα από το συρτάρι του κομοδίνου το δαχτυλίδι της Durex που δονείται… Το φορώ προσεκτικά στον ήδη σκληρό πούτσο μου…
Ανοίγω τα πόδια του και παρκάρω ανάμεσά τους… Βγάζω τον δονητή από την κωλοτρυπίδα του και τοποθετώ τη βάλανο του πούτσου μου μέσα του… Κατόπιν αφήνω όλο το βάρος του κορμιού μου να καθοδηγήσει τον πούτσο μου βαθιά… Ο πούτσος μου πρήζεται και σκληραίνει ολοένα και περισσότερο μέσα στην κωλοτρυπίδα του… το δαχτυλίδι δονεί τους μυς της… τους πειράζει όλο και περισσότερο ερεθίζοντάς τον σε απίστευτο βαθμό…
Αργά και σταθερά, τον γαμάω… χωρίς να σταματώ… χωρίς να επιβραδύνω τον ρυθμό μου… Αισθάνομαι τα δάχτυλά του να σκάβουν το ήδη πληγωμένο δέρμα της πλάτης μου… Το στόμα μου συναντά βιαστικά, γρήγορα το δικό του… σπρώχνω τη γλώσσα μου βαθιά μέσα στο στόμα του… Σηκώνομαι για μια φορά… μόνο για να πάρω φόρα και θάβω κυριολεκτικά τον πούτσο μου, ολόκληρο τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Αλλάζω ρυθμό… κινούμαι μια μέσα και μια έξω σαν εξαγριωμένος… Τον γαμάω με αυστηρότητα… Κάνω τον πούτσο μου κεντρί, τον κολλώ μέσα στην κωλοτρυπίδα του λικνίζοντας το κορμί μου σαν να χορεύω σ’ ένα τρελό ρυθμό… Το δονούμενο δαχτυλίδι έχει υπερφορτωθεί χαρίζοντας και στους δυο μας μια μοναδική απόλαυση…
Σταυρώνει τα πόδια του γύρω από τον κώλο μου… τραβώντας με βαθύτερα μέσα του… φωνάζουμε και οι δυο με όλη τη δύναμή μας… Εκσπερματώνει αφήνοντας το σπέρμα του, λευκό και πηχτό, να ρέει πάνω μου… Κατασιγάζω την ένταση του οργασμού του μ’ ένα φιλί… Κρατά τα πόδια του διπλωμένα πάνω μου… σφίγγοντας περισσότερο τον κώλο μου… Αφήνω τον πούτσο μου να εκπυρσοκροτήσει μέσα στην κωλοτρυπίδα του τη στιγμή που ο ιδρώτας μου ανακατεύεται με τον ιδρώτα που στάζει στο πρόσωπό του… Ανασαίνει βαθιά… Η ανάσα του καίει το πρόσωπό μου… Οι πνεύμονες μου φλογίζονται… Κάθε ανάσα του γίνεται πιο καυτή… Τραβάει τα μαλλιά μου σαν να θέλει να μου τα ξεριζώσει… ανυψώνει το πρόσωπό μου για να δει τα μάτια μου… τα μάτια μου που φλέγονται από το πάθος… από την επιθυμία… από τη σφοδρή επιθυμία… Χαμογελώ για μια ακόμη φορά… Γρήγορα φιλώ το μάγουλό του… κινώντας τα χείλια μου αργά προς το πίσω μέρος του λαιμού του… και ψιθυρίζοντας του τις δυο αγαπημένες του λέξεις…

