Αλέξανδρε… πες μου… Πες μου τις πιο κρυφές επιθυμίες σου… τις φαντασιώσεις σου… Πες μου αυτά που ποθείς…

Θέλεις να ξέρεις πόσο βρώμικες είναι οι σκέψεις μου;

Ναι. Θέλω να δοκιμάσω τις σκέψεις σου… τις επιθυμίες σου… Θέλω να δοκιμάσω τα πάντα πάνω σου…

Πολλές φορές μου αρέσει να με εξουσιάζεις, να με κατέχεις… να με ικανοποιείς… Να δεσμεύεις την ύπαρξή μου… Να με χρησιμοποιείς… Να μη με βλέπεις σαν άνθρωπο, αλλά σαν ένα κομμάτι κρέατος που θα παίξεις μαζί του κι ύστερα θα το φας… Θέλω να αισθανθώ τη δύναμή σου… να λιώσω κάτω από τις διαταγές σου, να κρατώ το κλειδί του οργασμού σου…

Θα το απολάμβανες;

Αν μου έδινες εσύ αυτή την απόλαυση… ναι.

Πρέπει να ομολογήσω ότι σε φαντάζομαι εξίσου καλό στο ρόλο του εξουσιαστή και στο ρόλο του σκλάβου… Είσαι άπληστος… πολύ άπληστος…

Πως σου φαίνεται η ιδέα να με γαμήσεις κι έπειτα να με τιμωρήσεις γιατί γαμήθηκα μαζί σου;

Δεν θα επέτρεπα στον εαυτό μου να σε τιμωρήσω για κάτι που απόλαυσες… Το να σε τιμωρήσω για να καυλώσεις πριν το γαμήσι… είναι άλλο θέμα. Αυτό μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλη βάση… Εννοείται πως θα το έκανα μόνο γιατί ξέρω πως σου αρέσει να πονάς… Τι θα ήθελες να κάνω;

Να με ρίξεις μπρούμυτα στο κρεβάτι… Να δέσεις τα χέρια και τα πόδια μου στα κάγκελα του κρεβατιού… Εγώ, θα σου προσφέρω στο στρογγυλό κωλαράκι μου… Ω! Πόσο θέλω τον πούτσο σου…

Καλή ιδέα… Λίγο κωλαράκι ήταν ό, τι χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή… Να τον εξερευνήσω με τα δάχτυλά μου, να τον χτυπήσω με τις παλάμες μου… Να σπρώξω μέσα του τον πούτσο μου… Να χύσω βαθιά μέσα του… Μόνο που θα ήθελα να έβλεπα τις αντιδράσεις σου και το ύφος σου όταν σε γαμάω… Μόνο που θα ήθελα να έβλεπα το αναψοκοκκινισμένο πρόσωπό σου όταν θα σέρνεις τα νύχια σου πάνω στο δέρμα μου…

… και τα χείλια σου να ακουμπάνε τα δικά μου, να τα ρουφάνε, να το γλείφουνε… ναι;

Ναι…

Μπορούμε να κάνουμε εναλλαγή από μπρούμυτα σε ανάσκελα λοιπόν… Να με κοιτάς και καθώς χαϊδεύεις τον κώλο μου, να γλιστράς βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου ένα σου δάχτυλο… σαν ανιχνευτή για λογαριασμό του πούτσου σου… Να μου βάζεις κωλοδάχτυλο ενώ ταυτόχρονα θα με κοιτάς να τραβάω μαλακία τον πούτσο μου…

Με συγκίνησες και με καύλωσες ταυτόχρονα…

Ναι, είμαι πολύ περιγραφικός… ο πούστης!

Από την άλλη θα μου άρεσε να σε βλέπω να βάζεις μόνος σου κωλοδάχτυλο στην κωλοτρυπίδα σου… Θα μου άρεσε να ακούω τον ήχο των δάχτυλών σου που κινούνται μέσα στην υγρή κωλοτρυπίδα σου… Θα μου άρεσε να σε ακούω να αναστενάζεις από ευχαρίστηση…

Καλή ιδέα… Πως δεν το είχα σκεφτεί; Θέλω να με ακούς να βογκάω και να αναστενάζω για σένα… Το θέλω για να σου αποδείξω πόσο με καυλώνεις, πόση είναι η επίδρασή σου πάνω μου… πόση ευχαρίστηση κρύβει η φωνή μου όταν βάζω κωλοδάχτυλο στην κωλοτρυπίδα μου για σένα…

Με βασανίζεις με λόγια που θα ήθελα να τα δω σε πράξη…

Μπορώ να τραβήξω μαλακία τον πούτσο μου έχοντας το άλλο μου χέρι χωμένο σαν γροθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου…

Γιατί δεν το κάνεις λοιπόν;

Διέταξε μου να το κάνω…

Καταρχήν, είσαι ντυμένος… Δεν μπορώ να καυλώσω… Θέλω μια πιο σαφή εικόνα από το κορμί σου…

Πίστευα πως θα βγαίναμε.

Αν και ντύθηκες τόσο κομψά, θα προτιμούσα να μείνουμε μέσα και να κάνουμε πράξη τις φαντασιώσεις σου…

Σ’ ευχαριστώ…

Βγάλε το παντελόνι σου… Φοράς εσώρουχο;

Σήμερα; Ναι…

Δεν σου χρειάζεται… Βγάλε το και πέτα το σ’ έμενα…

Αμέσως;

Αμέσως… Τώρα…

Το έβγαλα…

Γονάτισε…

Γονατίζω… Στο πάτωμα;

Ναι… Βγάλε και το πουκάμισό σου και στήσου στα τέσσερα σαν σκύλος… Έλα εδώ… εδώ… Θέλω ο κώλος σου να είναι κάτω από το φως… να φαίνεται καλά…

Μάλιστα κύριε… Μπορώ να σε αποκαλώ κύριο; Μου αρέσει αυτή η λέξη… Θέλω να είμαι ο σκλάβος σου…

Ναι… μπορείς…

Σε ευχαριστώ πολύ… κύριε

Τώρα χαϊδέψου μόνος σου… Χάιδεψε όλο το κορμί σου… ακόμα και τον πούτσο σου…

Ό, τι πεις… κύριε

Προσεκτικά… Πες πως σε χαϊδεύω εγώ… Πες μου τι πιάνεις κάθε φορά και πως αισθάνεσαι…

Ναι… κύριε… Κλειδώνω στη χούφτα μου τον πούτσο μου…

Το βλέπω… Πες μου πως αισθάνεσαι…

Καυλώνω… Η ευχαρίστηση διαπερνά ολόκληρο το κορμί μου… Το δέρμα του πούτσου μου είναι τόσο απαλό… η βάλανός μου ροδαλή, πρησμένη σαν μανιτάρι… Γλιστρώ ένα δάχτυλο μέσα στο πετσάκι μου… Μμμ… Πολύ ωραία γεύση…

Τα δάχτυλά σου είναι λερωμένα από ξηραμένο σπέρμα;

Ναι… κύριε… Είναι…

Δεν έπλυνες τον πούτσο σου;

Όχι… Θέλω να σε κουβαλώ πάντα πάνω μου…

Θα μου άρεσε το ίδιο δάχτυλο στη συνέχεια να το κυλήσεις γύρω-γύρω από τις ρόγες σου…

Η επιθυμία σου, διαταγή… Μου αρέσει να αγγίζω το στήθος μου…

Είναι οι ρόγες σου ευαίσθητες;

Ναι, κύριε… Πολύ.

Φυλάκισε τη δεξιά σου ρόγα μεταξύ του αντίχειρα και του δείκτη σου… Κύλησε τα δάχτυλά σου πάνω της…

Κύριε… μπορώ να τραβάω μαλακία τον πούτσο μου ενώ θα τρίβω τις ρόγες του στήθους μου;

Όχι… όχι ακόμα… Θέλω να τρίψεις με τη σωστή σειρά τις ρόγες σου… με τον τρόπο που σου περιέγραψε πριν… Τρίψε τις απαλά…

Ναι… Η πρώτη σταγόνα σπέρματος εμφανίστηκε στην άκρη του πούτσου μου… Θα στάξει κάτω…

ΟΚ… Συνέχισε… Πιο γρήγορα… Πιο σκληρά…

Δεν μπορώ… Λαχάνιασα…

Λαχάνιασες; Έλα… δεν μπορώ να ακούω μαλακίες… Τράβηξε τις ρόγες του στήθους σου… με δύναμη… Τράβηξε μαζί και τις τρίχες σου… Δυνατά… Θέλω να αισθανθείς πως κάποιος προσπαθεί να σου ξεριζώσει τις τρίχες… πως κάποιος προσπαθεί να σου βγάλει τη σάρκα…

Ναι… Ω! Κύριε… Πολύ γαμάτη η ιδέα σου…

Τώρα γλίστρησε τα δάχτυλά σου προς τον πούτσο σου… Άγγιξέ τον… Σφίξε τον…

Έτσι αγαπημένε;

Σφίξε τον μέχρις ότου εμφανιστεί κι άλλη σταγόνα σπέρματος πάνω στην ουρήθρα σου… Μην την αφήσεις να στάξει… Βάλε το δάχτυλό σου επάνω και μετέφερε την πάνω στο στήθος σου…

Το λερώνω αμέσως, κύριε…

Κοίτα πως αστράφτει τώρα το στήθος σου… αστράφτει από τους χυμούς του πούτσου σου… Άνοιξε τώρα το στόμα σου, βγάλε τη γλώσσα σου έξω και καθάρισε το στήθος σου από το σπέρμα…

Δεν το φτάνω…

Μην είναι αντιδραστικός… Προσπάθησε…

Όσο μοσχοβολιστή, γλυκιά και εθιστική κι αν είναι η μυρωδιά του, πιστεύω πως δεν μπορώ να τα καταφέρω…

Πρέπει να δοκιμάσεις…

Πρέπει;

Έλα… τη μια ρόγα εγώ… την άλλη ρόγα εσύ… Άφησε τις γλώσσες μας να διαφωνήσουν για το ποια από τις δυο θα γλύψει περισσότερο σπέρμα…

Και οι δυο σε μια ρόγα;

Από μια ο καθένας, μπουμπούνα…

Ή και τις δυο ή καμία… Άλλωστε είμαι περισσότερο πεινασμένος από εσένα…

Θέλεις να τραβήξεις καλύτερα μαλακία;

Ναι, κύριε… Σε παρακαλώ… Επίτρεψε μου να τραβήξω μια περιποιημένη μαλακία τον πούτσο μου…

Πόσο απεγνωσμένα το θέλεις;

Ο αξιολύπητος σκλάβος σου θέλει να χύσει μέσα στη χούφτα του μετά από μια μαλακία… Η καρδούλα μου πονάει… Πρέπει να τραβήξω μια μαλακία…

Κι εγώ; Θα βλέπω;

Εννοείται κύριε… Μήπως θέλεις να έχεις περισσότερο ενεργό ρόλο σ’ αυτό;

Χμμμμ… Όχι τόσο ενεργό… Απλά, θα ήθελα να σου σφίγγω τα αρχίδια καθώς θα τραβάς μαλακία τον πούτσο σου… Με προκαλούν έτσι όπως κρέμονται…

Άνοιξα επίτηδες τα πόδια μου για να κρέμονται… Είναι απερίγραπτη η αίσθηση να ταλαντεύονται ενώ τραβάω μαλακία… Αισθάνομαι όλο το βάρος τους…

Δεν σου επιτρέπω τόση ευχαρίστηση… Κλείσε τα πόδια σου και πίεσε τα αρχίδια σου ανάμεσα στα μπούτια σου…

Μάλιστα… ό, τι πει ο κύριός μου…

Θέλω εντυπωσιακή εκσπερμάτωση… Να χύσεις μέχρι το κομοδίνο … ή καλύτερα μέχρι τη καρέκλα…

Μόλις ξεκίνησα… για σένα… Μπορείς να μυρίσεις την υγρασία του πούτσου μου;

Μμμμ… ναι… Μπορώ να μυρίσω τη διέγερση του πούτσου σου… το μοσχοβολιστό άρωμα της σφοδρής επιθυμίας σου… Θέλω να μεθύσω από το άρωμα αυτό… Να δηλητηριαστώ… Να πνιγώ…

Όχι… κύριε… Σε παρακαλώ… Μη πάθεις κακό… Σε ικετεύω…

Είμαι τόσο απελπισμένος… Μακάρι να μπορούσα να αισθανθώ τα μεταξωτά τοιχώματα της κωλοτρυπίδας σου να κρατάνε τον πούτσο μου… Μακάρι να μπορούσα να σε γαμήσω…

Τι σε εμποδίζει, κύριε;

Θα μπορούσα να γλιστρήσω τον πούτσο μου μέσα σου δίχως να σε κάνω να σταματήσεις την μαλακία; Δεν είναι σωστό να διακόψω τόσο άδοξα τον οργασμό σου…

Γάμησέ με… Ναι…

Όχι… Όχι ακόμα…

Καλά… όπως θέλεις κύριε.

… προτού διαπιστώσω πόσο υγρή είναι η κωλοτρυπίδα σου…

Ναι… αγαπητέ μου κύριε…

Θέλω να ξέρω τι βουτιά θα κάνει ο πούτσος μου…

Είναι πολύ υγρή η κωλοτρυπίδα μου…

Ξέρεις… ο πούτσος μου είναι πολύ κακομαθημένος… Δεν του αρέσει η ταλαιπωρία… Θα μπορούσα να δανειστώ λίγο από το σπέρμα που κάνει τον πούτσο σου ν’ αστράφτει ώστε να καταστήσω υγρή την κωλοτρυπίδα σου;

Μα δεν βλέπεις πόσο υγρή είναι ήδη; Οι χυμοί της στάζουν πάνω στα κωλομάγουλά μου…

Μπορεί… Όσο περισσότερο τόσο καλύτερο…

Υπολόγισε και αυτό που θα γλιστρήσει από τον πούτσο σου από τη πρώτη στιγμή… από τη πρώτη στιγμή που θα τριφτεί πάνω στα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας μου…

Έχεις φοβερή πειθώ… Άντε, συνέχισε…

Ο πούτσος μου αστράφτει κύριε… και η κωλοτρυπίδα μου πονάει για παρέα… για συντροφιά… Στείλε τον πούτσο σου μέσα της και αν δεν σου αρέσει τον ρυμουλκείς έξω…

Είσαι σωστός… πολύ σωστός…

Πόσο σωστός;

Πολύ… μα μη χάνεις χρόνο… Κάνε τον πούτσο σου να τραγουδήσει…

Κύριε!

Ξανά… Πιο δυνατά….

Καυλώνω όταν μου ζητάς να προσπαθώ περισσότερο… Γάμησέ με τώρα…

Όχι…

Σε παρακαλώ!

Καλά… καλά… Άνοιξέ τα πόδια σου… θα χώσω πρώτα μέσα στην κωλοτρυπίδα σου ένα δάχτυλο… Έτσι θα γίνει η πρώτη επαφή…

Ναι, κύριε…

Μην απομακρύνεις το χέρι σου πάνω από τον πούτσο σου… Λέρωσέ το με την υγρασία σου…

Κύριε… με κάνεις να αισθανθώ σαν παλιοθήλυκο… Τα δάχτυλά μου μυρίζουν σπέρμα και πούτσο…

Γλείψε τα δάχτυλά σου και καθάρισέ τα με το σάλιο σου… Όταν τα μυρίσω δεν θέλω να κουβαλάνε κανένα άρωμα πάνω τους…

Μάλιστα κύριε… Φτύνω το σάλιο μου πάνω τους… Θα τα πλύνω…

Και θα διώξεις αυτό το αγαθό… αυτή την ονειρεμένη μυρωδιά από πάνω τους;

Αφού αυτό θέλεις… Εσύ είσαι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού…

Άλλαξε γνώμη… Πες πως απεργεί η γλώσσα σου… Πως θα τα γλείψεις τα δάχτυλά σου;

Ω! Σ’ ευχαριστώ πολύ κύριε…

Πες το ξανά…

ΝΑΙ, σ’ ευχαριστώ… Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…

Κι εγώ σαν αντάλλαγμα θα ευθυγραμμίσω τον πούτσο μου ανάμεσα στα κωλομάγουλά σου… Αργά θα τον χώσω μέσα στην κωλοτρυπίδα σου… Θα κινηθώ μέσα-έξω… μέσα-έξω… Θα εισάγω τον πούτσο μου αργά μέσα σου…

Mμμμμ… Κύριε… Γιατί να είσαι τόσο καλός μαζί μου;

Από το να πιέσω τη γλώσσα μου μέσα στην κωλοτρυπίδα σου, είναι προτιμότερο να σπρώξω τον πούτσο μου… στοργικά… με την ίδια ευαισθησία που κι εσύ έσπρωχνες το δάχτυλό σου προηγουμένως…

Με κάνεις να σκέφτομαι πως δεν μου αξίζει να είσαι τόσο καλός μαζί μου… κύριε… Έτσι κι αλλιώς η κωλοτρυπίδα μου είναι δική σου… μπορείς να την κάνεις ό, τι επιθυμεί η ψυχή σου… Από το να χώνω τα δάχτυλά μου μέσα της, είναι καλύτερα να με γαμάς…

Το ξέρω…

Μπορώ να είμαι ο εραστής σου, κύριε;… Μπορώ να γίνω ο ασήμαντος εραστής σου;

Ναι… εσύ θα είσαι ο εύγεστος, θαυμάσιος, ονειρεμένος εραστής μου… Και θα μπορώ να σε σκουντάω όποτε μου έρθει όρεξη για να σε γαμήσω ή απλά για να μου πάρεις πίπα… Εντάξει;

Τα λόγια σου είναι απόλαυση για τα αυτιά μου… κύριε… Σε παρακαλώ… κύριε, επίτρεψέ με να καθίσω πάνω στον πούτσο σου… Να αισθανθώ κι εγώ, έστω για λίγο, βασιλιάς πάνω σε θρόνο;

Ως θρόνο φαντάζεσαι τον πούτσο μου;

Ναι, κύριέ μου…

Θέλεις να γίνεις από σκλάβος βασιλιάς;

Ναι… περισσότερο από ποτέ…

Δεν θέλεις να περάσει μια βόλτα ο πούτσος μου από το στόμα σου; Να περιηγηθεί σε κάθε τρύπα του κορμιού σου;

Είμαι έτοιμος να σχίσεις στα δυο τα κωλομέρια μου.

Είναι αρκετά στενή η κωλοτρυπίδα σου;

Αν δεν με γαμήσεις τώρα θα αρχίσω να φωνάζω…

Θα με αφήσεις να εκραγώ μέσα σου. ΟΚ;

Πνίξε με, με τα χύσια σου… κύριέ μου…

Σε προειδοποιώ… Θα χύσω πολύ…

Ναι, κύριε…

Δεν θέλω να πάει χαμένη ούτε σταγόνα όμως…

Ναι, αγαπητέ κύριέ μου.

Θα χύσω…

Ναι! Χύσε!

… θα χύσω… ετοιμάσου…

Είμαι έτοιμος… Δούλεψα τόσο σκληρά γι’ αυτό!

ΧΥΝΩ…

Ωωωω… πάλι με δρόσισες απόψε!

