Όταν με περιμένεις… είμαι εκεί… Μια εικόνα ή μια σκέψη… Όταν οδηγείς… όταν γράφεις στον υπολογιστή… όταν σαπουνίζεσαι κάτω από τη ντουζιέρα… όταν παίζεις αργά το βράδυ τον πούτσο σου… είμαι εκεί…
Σατανικό χαμόγελο… Ακτινοβόλα μάτια… Πεινασμένα χείλια… Αεικίνητη γλώσσα… Το ερωτικό άγγιγμά μου… Ο σκληρός πούτσος μου… Ναι, είμαι εκεί…
Όταν παίζεις το μακαρόνι στο πιρούνι αντί να το τρως… Όταν ετοιμάζεις το πρωινό… Η παρουσία μου είναι τόσο έντονη που κάνεις στροφές γύρω από τον εαυτό σου για να εξακριβώσεις πως … είμαι εκεί…
Όταν διαβάζεις το αγαπημένο σου βιβλίο… Όταν παίζεις στη κιθάρα μια αγαπημένη μελωδία… Όταν τρέχεις… είμαι εκεί… Στη πραγματικότητα… στα όνειρά σου…
Όταν χτενίζεις τις μπούκλες σου… Όταν βγάζεις το σλιπ σου… Τότε κυρίως είμαι εκεί…
Όταν κοιτάζεις το κορμί σου στον καθρέφτη… Όταν περπατάς στη παραλία… Όταν γλείφεις το λιωμένο παγωτό από το πηγούνι σου… Όταν σημαδεύεις με πέτρες τα κύματα… Όταν μιλάς στο τηλέφωνο… Είμαι εκεί…
Όταν βγάζεις τη μπλούζα σου… Όταν ξεκουμπώνεις τα κουμπιά του τζιν σου… Όταν σκεπάζεις το γυμνό σου κορμί με το σεντόνι… Όταν η σοκολάτα που είχες κρυμμένη στο συρτάρι λειώνει στο στόμα σου… Όταν διαβάζεις αυτά που γράφω… Είμαι εκεί…

«Δεν καταλαβαίνω γιατί μου έγραψες όλα αυτά…»

«Για να σου πω… πως ό, τι κι αν κάνεις, βρίσκομαι δίπλα σου…»

