Οι γλώσσες μας κλειδωμένες… η μια στο στόμα του άλλου, φιλιόμαστε παθιασμένα ώσπου σκοντάφτουμε στο σκαλοπάτι λίγο πριν φτάσουμε στη πόρτα. Με σπρώχνεις, μου κλείνεις το μάτι συνωμοτικά, οδηγείς με το δάχτυλο σου το βλέμμα μου προς τ’ επάνω. Ο ιδιοκτήτης κάθεται στη βεράντα και μας κοιτάει. Του χαρίζουμε από ένα χαμόγελο, ξεκλειδώνουμε, μπαίνουμε μέσα. Γελάμε, γελάμε δυνατά… περπατώ ακριβώς από πίσω σου, εξετάζω με το βλέμμα μου το σφικτό σου κωλαράκι… χαμογελώ. Γυρίσαμε σπίτι μετά από το συνηθισμένο μας γεύμα στο λιμάνι, ένα γεύμα γεμάτο πειράγματα, σεξουαλικούς υπαινιγμούς από τον σερβιτόρο και τους αρμονικούς ήχους της θάλασσας. Κάθομαι χαλαρωμένος σε μια καρέκλα, ξεκινάς να με γδύνεις… αργά… ξέρεις πόσο μου αρέσει να μου βγάζεις τα ρούχα… ξέρεις πως δεν με ενδιαφέρει όμως να μου βγάζεις μόνο τα ρούχα, αλλά να προχωράς ένα βήμα παραπέρα… Βγάζεις κι εσύ το πουκάμισο σου, αγγίζεις το στήθος σου, τσιμπάς τις ρώγες σου, τις σκληρές ρώγες σου, με πειράζει που αγγίζεσαι μόνος σου και δεν με αφήνεις να σ’ αγγίξω εγώ, αλλά ταυτόχρονα με ευχαριστεί το θέαμα, προσπαθώ να σηκωθώ για να σ’ αγγίξω, με σπρώχνεις… μου χαμογελάς. Είμαι μεθυσμένος από το κρασί, είμαι μεθυσμένος από το ηλιοκαμένο σου κορμί και από την ομορφιά σου… σιωπηλά λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Θεό επειδή σ’ έστειλε δίπλα μου. Κάθομαι σαν πεταμένο ρούχο στην καρέκλα… σε κοιτάζω επίμονα… με κοιτάς κι εσύ, γλύφεις τα χείλια σου, γλύφεις την άκρη από τον δείκτη σου, το χέρι σου γλιστράει μέσα στο παντελόνι σου, γλιστράει αργά… καυλώνω… συνεχίζω να σε κοιτάζω… το βλέμμα μου ακολουθεί τη πορεία του χεριού σου, το βλέμμα σου παρακολουθεί την ολοένα και αυξανόμενη διόγκωση του πούτσου μου κάτω από το εσώρουχό μου. Γλύφεις τα χείλια σου, μια κηλίδα υγρασίας στιγματίζει την βερμούδα σου, δεν μπορώ να κρατηθώ… σηκώνομαι…είναι η στιγμή που πρέπει κάτι να κάνω κι εγώ, να μη μείνω αμέτοχος, γδύνομαι, αφήνω το μποξεράκι μου να κυλήσει στο πάτωμα… τα μάτια μας… τα χαμόγελά μας συναντιούνται… και οι δυο ξέρουμε πόσο καλά περνάμε, πόσο διασκεδάζουμε όταν κάνουμε έρωτα. Ένας μικρός αναστεναγμός δραπετεύει από το στόμα σου, διαδίδεις τους προκαταρκτικούς χυμούς του πούτσου σου με την άκρη του δαχτύλου σου πάνω στο στομάχι σου… πάνω στο στήθος σου… Δεύτερος αναστεναγμός, αυτή τη φορά από το δικό μου στόμα καθώς με πλησιάζεις, με αγγίζεις, ξεκινάς να τραβάς μαλακία στον πούτσο μου. Με το ένα χέρι σκουπίζω τα σταγονίδια του ιδρώτα που σχηματίστηκαν στο μέτωπό σου και με το άλλο χέρι αγγίζω το στήθος σου. Το άγγιγμα αυτό με διεγείρει, ο πούτσος μου γίνεται ολοένα και πιο σκληρός…μόνο για σένα. Κάνουμε μια μικρή διαπραγμάτευση, μια διαπραγμάτευση που θα ζήλευε ακόμη και ο Φερεντίνος. Υγραίνω μια από τις ρώγες σου με λίγο σπέρμα που κυλάει από την άκρη του πούτσου σου και μετά την γλύφω… την καθαρίζω σχολαστικά. Σε αντάλλαγμα, παίρνεις τον πούτσο μου στο χέρι σου, τον τρίβεις ανάμεσα στα χείλη σου, τον γλύφεις, δοκιμάζεις την γεύση του. Ξαφνικά, χωρίς να πούμε τίποτα, φιλιόμαστε, φιλιόμαστε έντονα, φιλιόμαστε με πάθος… η γλώσσα μου ενσωματώνεται στο στόμα σου… η γλώσσα σου ενσωματώνεται στο δικό μου στόμα… στο μυαλό μου. Τα φιλιά μας εξαπλώνονται… σε φιλώ στον λαιμό, με φιλάς στο στήθος… σε σηκώνω στην αγκαλιά μου, σε οδηγώ στο κρεβάτι… Μ’ ένα ντροπαλό βλέμμα, μ’ ένα βλέμμα μωρού με κοιτάς και ανοίγεις σιγά-σιγά τα πόδια σου κι εγώ βυθίζομαι γονατισμένος ανάμεσά σου. Στηρίζεις το αριστερό σου πόδι πάνω στον ώμο μου, σκύβω, γλύφω με την άκρη της γλώσσας μου το κεφάλι του περήφανου, στητού πούτσου σου, τον γλύφω ολόκληρο, γλύφω απαλά τα αρχίδια σου για να μην αισθάνονται παραμελημένα… ένα δάχτυλό μου γλιστράει, πέφτει κατά λάθος στην πεινασμένη κωλοτρυπίδα σου. Φωνάζω, φωνάζω για βοήθεια… καθώς το βλέπω να χάνεται μέσα σου κι εσύ γελάς… το πρόσωπό σου παραμορφώνεται από την ευχαρίστηση κι εγώ συνεχίζω να σε γλύφω, να γλύφω τον πούτσο σου, να δοκιμάζω την πικάντικη γεύση του, να διαδίδω τους χυμούς του πάνω-κάτω με τα χείλια μου, να σε γαμάω με το δάχτυλό μου. Γλύφω, γλύφω, γλύφω… σποραδικά χαρίζω και μερικά φιλιά στον πούτσο σου, η γλώσσα μου τρέχει την απόσταση μεταξύ των αρχιδιών σου και του σκληρού πούτσου σου. Μιλάμε… μου λες πως αισθάνεσαι, σου λέω πως αισθάνομαι… κοιταζόμαστε… μου ζητάς να σηκωθώ και να τραβήξω μαλακία στον πούτσο μου… υπακούω, σηκώνομαι… τρίβω το χέρι μου πάνω-κάτω στον πούτσο μου… γρήγορα… γρήγορα… γρήγορα… το σπέρμα πετάγεται με ορμή, προσγειώνεται πάνω σου, κυλάει στο πάτωμα. Ανοίγεις την αγκαλιά σου, χώνομαι μέσα της… οι αναπνοές μας βαθιές… στεναγμοί… καρδιοχτυπήματα. Μένουμε έτσι… σιωπηλοί… για λίγο… βυθίζεις το δάχτυλό το ενός χεριού σου στην κωλοτρυπίδα μου, με το άλλο σου χέρι χαϊδεύεις το στήθος μου, την κοιλιά μου… σκουπίζεις με μητρική στοργή τα σάλια από τα χείλια μου… γλύφω τα δάχτυλά σου ένα-ένα, τα ρουφώ σαν να ρουφώ πέντε διαφορετικούς πούτσους, πέντε πούτσους διαφορετικού μεγέθους… καυλώνω… καυλώνω πολύ… και ο πούτσος μου γίνεται και πάλι σκληρός… και τινάζεις παιχνιδιάρικα ξανά την γλώσσα σου επάνω του… και η σκέψη μου βρίσκεται κολλημένη στον σκληρό, τεράστιο πούτσο σου… Σηκώνεσαι, σκύβεις από πάνω του, τον γλύφεις γρήγορα, τον πληγώνεις με τα δόντια σου… γυρνώ στα μπρούμυτα για νε με γαμήσεις, με πιέζεις με τον πούτσο σου, τον αισθάνομαι που εισβάλει αργά-αργά μέσα μου, αισθάνομαι την σκληρότητά του… χάνεις τον έλεγχο, η κωλοτρυπίδα μου ξεχειλίζει από το σπέρμα σου, γυρνώ, σηκώνομαι, αφήνω να κυλήσει το στόμα μου κάθε σταλαγματιά σπέρματος που κυλάει από τον πούτσο σου, σε ρίχνω κάτω, πέφτω με δύναμη πάνω σου, τα κορμιά μας γλιστράνε, καίνε, τραβάω το πρόσωπό σου, το φιλώ… το γλύφω… θέλω απεγνωσμένα να γαμηθούμε ξανά. Χαμογελάς, μένουμε ξαπλωμένοι, τα μάτια σου λάμπουνε… δυο λαμπερά αστέρια που έχασαν τον δρόμο τους στον ουρανό προσγειώθηκαν στο πρόσωπό σου. Σε λατρεύω…

