Ετικέτες

Έλα πιο κοντά, μωρό μου… αγάπη μου. Αγκάλιασέ με, κρύψε με, κάνε το σώμα σου φρούριο και προστάτευσέ με. Θερμή… αποπνικτική νύχτα. Θερμή… αποπνικτική μέρα. Μαζί τις περνάμε… μαζί. Τα κορμιά μας είναι τυλιγμένα το ένα με το άλλο, ενωμένα, το χέρι σου είναι χέρι μου, το πόδι μου είναι πόδι σου, ποτισμένα από ιδρώτα. Μυρωδιά από αγριοκέρασο αναδύουν οι μπούκλες σου, χαράσω με τα τριχωτά μου χέρια τα πόδια σου, πιέζω το κεφάλι μου στα γεννητικά σου όργανα, πνίγομαι από τη γεύση του πούτσου σου, τον σπρώχνεις για να χωρέσει στο στόμα μου. Σε χαϊδεύω… με χαϊδεύεις… ξέρω που σ’ αρέσει να σ’ αγγίζω, ξέρεις πως μ’ αρέσει να με αγγίζεις παντού, ξέρεις πως μ’ αρέσει να αισθάνομαι το άγγιγμά σου… να αισθάνομαι το υγρό, καυτό σου κορμί πάνω από το δικό μου. Τώρα… άγγιξέ με, μπες μέσα μου, κάνε με δικό σου… ναι…ναι…ναι…ναι…ναι… με ξέρεις καλά, ξέρεις τι μου αρέσει και τι λαχταρώ. Γάμησέ με τώρα… Το κορμί μου καίγεται… χρειάζομαι τον πυροσβεστήρα σου, τον τεράστιο πυροσβεστήρα σου που τον χειρίζεσαι τόσο ωραία, που όταν τον καθοδηγείς δεν αστοχεί ποτέ και πάντα με δροσίζει… Το κορμί μου τρέμει… βάλε μου ένα υπόθετο… βάλε μου το μακρύ καυτό υπόθετο που με γιατρεύει κάθε φορά. Ανεξέλεγκτα συναισθήματα… τα κορμιά μας δονούνται… το δικό σου από την ηδονή… το δικό μου από την πίεση του χαλύβδινου πούτσου σου… από την πίεση… από το μέγεθος… ξεχειλίζει ο πούτσος σου μωρό μου, δεν χωρά μέσα μου. Οι αναστεναγμοί ικανοποίησης που βγαίνουν από τα στόματά μας παντρεύονται… φίλα με, αγάπησέ με, σφράγισε το στόμα μου με το δικό σου, σφράγισε τη ζωή μου με τη δική σου… Να ηρεμήσουμε; Να κάνουμε ένα μπανάκι για να ξεπλύνουμε τα κορμιά από τα χύσια μας; Θα μείνουμε μια ζωή κολλημένοι αν δεν ξεπλυθούμε μωρό μου. Πάμε για ένα μπανάκι και συνεχίζουμε… ε;

