Φαίνεται αδύνατο … αλλά δεν είναι.

Πέρασαν ήδη έξι ώρες από τότε που τον έγδυσα και τον δέσμευσα στην αγκαλιά μου.

Πέρασαν ήδη έξι ώρες, τιμώντας το γυμνό του κορμί…

… θαυμάζοντας το…

… χαϊδεύοντάς το…

… πειράζοντάς το…

… τρίβοντάς το…

… τσιμπώντας το…

… λαδώνοντάς το…

… ζυμώνοντας το…

… φιλώντας το…

Πέρασαν ήδη έξι ώρες ατελείωτης λατρείας του κορμιού του με τα δάχτυλά μου, τα χείλη μου, τη γλώσσα μου, τα χέρια μου, τα πόδια μου, τη συλλογή προσεκτικά επιλεγμένων ερωτικών βοηθημάτων… και φυσικά, τον πούτσο μου…

Σε κάθε κορύφωση, το κορμί του σπαρταρούσε, ανατρίχιαζε και ο ίδιος λαχάνιαζε.

Πέρασαν ήδη έξι ώρες, εξερευνώντας κάθε σπιθαμή του κορμιού του, κάθε μυ, κάθε γράμμωση, κάθε νεύρο, κάθε πόρο του ευαίσθητου δέρματός του…

… μέχρι να χορτάσω.

Ομολογώ, φαίνεται αδύνατο, όμως συνέβη

… και τώρα που το σκέφτομαι, καυλώνω πάλι…

