Ετικέτες

Απόψε έχουμε πρεμιέρα και όπως είθισται σε όλες τις πρεμιέρες να υπάρχουν φωτογράφοι για τις αναμνηστικές φωτογραφίες και κόκκινα χαλιά. Φωτογράφοι είμαστε εσύ κι εγώ, φωτογράφοι και ταυτόχρονα πρωταγωνιστές… Κόκκινο χαλί δεν έχουμε… θα βολευτούμε με τα άσπρα μας σεντόνια… Όπως είμαι γονατισμένος ανάμεσα στα ανοικτά σου πόδια, σταματώ… σε κοιτάζω στα μάτια, σε κοιτάζω στο πρόσωπο, βλέπω το χαμόγελό σου, το χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλια σου, τις «λακουβίτσες» σου, θέλω να βουτήξω μέσα τους. Υγραίνεις με την γλώσσα σου τα χείλια σου, μου λες: «Σε θέλω μέσα μου». Πιάνω τα γόνατά σου, γλιστρώ τα χέρια μου… αργά… μέχρι τα μπούτια σου… ο πούτσος μου στητός, σκληρός, έτοιμος για άλλη μια βουτιά μέσα σου, στηρίζομαι πάνω σου, ανασηκώνομαι μέχρι να φτάσω το αυτό σου και ψιθυρίζω: «Αγάπη μου, μωρό μου, λατρεύω να σε μυρίζω όταν είσαι υγρός και καυλωμένος, λατρεύω να μυρίζω την διέγερσή σου. Μου αρέσει να σε γλύφω, να σε δοκιμάζω, να βλέπω και να ακούω όταν χύνεις. Θέλω να βρίσκομαι πάντα δίπλα σου όταν χύνεις, όταν μαλακίζεσαι, θέλω να σε γαμήσω ΤΩΡΑ… αλλά… κάνε λίγο υπομονή». Ο πούτσος σου πετάγεται όρθιος σαν ελατήριο, σαν στρατιωτάκι σε στάση προσοχής. Αρχίζω να γλείφω την ρώγα σου, πρώτα τη μια… μετά την άλλη… το piercing σου μου χαράζει την γλώσσα, σε δαγκώνω, το χέρι μου κινείται προς τον πούτσο σου. Μπορώ να αισθανθώ το πόσο υγρός είσαι, τα αρχίδια σου είναι ιδρωμένα, χώνω το δάχτυλό μου στην κωλοτρυπίδα σου για ένα δευτερόλεπτο… μετά το βγάζω… μετά το χώνω ξανά… πάλι για ένα δευτερόλεπτο, οι μυς της τρύπας σου σφίγγουν το δάχτυλό μου, χώνω και δεύτερο δάχτυλο, γλύφω τα αρχίδια σου, η αναπνοή σου είναι ρηχή, ξαφνικά γίνεται γρήγορη. Ο πούτσος μου είναι σκληρός, πολύ σκληρός και θέλω να τον χώσω μέσα σου. Σε σαλιώνω με το μικρό μου δαχτυλάκι, σε υγραίνω με την σταγόνα του σπέρματος που μάζεψα από το κεφάλι του πούτσου σου, ένας αναστεναγμός βγαίνει από τα χείλη μου, μπαίνω μέσα σου. Βάζω το δάχτυλό μου στο στόμα, δοκιμάζω την γεύση της κωλοτρυπίδας σου, το ξεχνώ ανάμεσα στα χείλη μου, το φιλώ, είναι σαν να φιλώ την τρύπα σου. Θέλω να το γλύψεις κι εσύ, να δοκιμάσεις την γεύση σου, σου το προτείνω, σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα… «Λατρεύω την γεύση σου», λέω, γλύφεις, δοκιμάζεις, βογκάς, σε γαμάω, είμαι ο πρωθυπουργός και είσαι η Ελλάδα. Σε γαμάω δυνατά… Τρίβω τον πούτσο μου γύρω από την κωλοτρυπίδα σου, τον χώνω ξανά μέσα σου, είσαι υγρός, είσαι θερμός, είσαι σφικτός… Ζω απίστευτες στιγμές. Στέκομαι μέσα σου ακίνητος, ζω την στιγμή, ξαναγλιστρώ, δεν θέλω να τελειώσω γρήγορα, κινούμαι μέσα και έξω, αργά… γρήγορα… αργά… μέσα και έξω, αργά… γρήγορα… αργά… μέσα και έξω, αργά… γρήγορα… αργά… μέσα και έξω, αργά… γρήγορα… αργά… μέσα και έξω, γλιστρώ πάνω σου, ανοίγω με την γλώσσα μου το στόμα σου, τα δόντια σου αστράφτουν… και η ανάσα σου, η ανάσα σου, η μυρωδιά σου… χύνω ποτάμια σπέρματος μέσα σου.

