Η βροχή έχει αρχίσει να πέφτει .

Ήταν μια ακόμη καταπιεστικά ζεστή, καλοκαιρινή ημέρα του Αυγούστου. Πριν από τρεις ώρες ο ήλιος βυθίστηκε υπερώριμα πίσω από τις συστοιχίες των δέντρων. Το φεγγάρι δεν προλάβαμε να το δούμε ποτέ, αφού με το που εμφανίστηκε, ο ουρανός συννέφιασε ξαφνικά. Δεν άργησε ν’ ακουστεί το πρώτο γουργουρητό της βροντής, διαψεύδοντας τη φήμη ότι η ζέστη θα συνεχιζόταν και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ο αέρας μύριζε αγιόκλημα και τριαντάφυλλα.

Στέκομαι μόνος στη βεράντα αφήνοντας το δροσερό αεράκι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και ν’ ανασηκώνει στο λινό πουκάμισο μου. Έχω την ευκαιρία να ξεφύγω από τη ζέστη όλης της ημέρας. Μπορώ να μυρίσω τον επικείμενο κατακλυσμό. Νιώθω την ηλεκτρική ενέργεια των αστραπών. Ο αέρας χαϊδεύει το χνούδι στο πίσω μέρος του λαιμού μου.

Ξαφνικά το σκοτάδι φωτίζεται από μια εντυπωσιακή αστραπή. Για μια στιγμή ο κόσμος γύρω μου χάνει το χρώμα του και όλα φαίνονται στα μάτια μου ασπρόμαυρα. Μια σύντομη βροντή συγκλονίζει τη σιωπή και, στη συνέχεια, η ρωγμή της αστραπής αποκαλύπτει τη μάχη που έχει στήσει η φύση στον ουρανό.

Βρέχει για τα καλά.

Αισθάνομαι σαν να κάνω κρύο ντους ντυμένος. Υψώνω το ανάστημά μου και γίνομαι μούσκεμα από πάνω μέχρι κάτω σε λιγότερο από ένα λεπτό. Κι όμως, παρά την αλλαγή της θερμοκρασίας, το κορμί μου καίει σαν μέσα του να κρύβεται ένα καμίνι… Βαδίζω ξυπόλητος στη βεράντα. Ξεκουμπώνω τα κουμπιά του μουσκεμένου πουκάμισου που φορώ και το ρίχνω κάτω. Τραβώ τη ζώνη από το παντελόνι μου και κατεβάζω το φερμουάρ. Το μαύρο μπόξερ έχει κολλήσει στο δέρμα μου. Το κατεβάζω κι αυτό.

Ικανοποιημένος από τη γύμνια μου, παρατηρώ ν’ αυξάνεται η ένταση της βροχής. Οι σταγόνες πέφτουν με τέτοια ταχύτητα που αισθάνομαι να με τσιμπούν. Το δέρμα μου τσούζει, ενώ το νερό της βροχής κυλάει στο κορμί μου σαν ποτάμι. Κυλάει στους ώμους μου, στο στήθος… στη πλάτη, στην κοιλιά… στα μπούτια.

Κλείνω τα μάτια μου τη στιγμή που μια ακόμη αστραπή χωρίζει τον ουρανό στα δυο. Οι χτύποι της καρδιάς μου έχουν επιταχυνθεί, το στόμα μου είναι στεγνό. Υπάρχει μια αυξανόμενη ερωτική διάθεση  μέσα μου.  Απλώνω τα χέρια μου προς τον ουρανό. Αντλώ δύναμη…

Συνειδητοποιώ ότι έχω καυλώσει. Ο πούτσος μου έχει πρηστεί. Στέκεται όρθιος. Περήφανος…

Καθώς η καταιγίδα μαίνεται γύρω μου με μανία αποκτώ τη στοιχειώδη δύναμη που χρειάζομαι… για να παίξω μόνος μου τον πούτσο μου, έστω και με το ένα χέρι…

