Ετικέτες

Αν και είχαμε αποφασίσει να περνάμε τις περισσότερες ώρες μας στη παραλία ώστε να μη βλέπουμε καθόλου τηλεόραση, η αλλαγή του καιρού δεν μας επιτρέπει να μείνουμε σταθεροί στην απόφασή μας αυτή…

Επιστρέφοντας στο σπίτι, αφήνω τον σάκο να πέσει μπροστά στα πόδια μου και το μαγιό μου να γλιστρήσει στο πάτωμα… Γελάει με την βιασύνη μου να ξεφορτωθώ οποιοδήποτε ίχνος ρούχου πάνω μου, αλλά όταν βρεθώ στην αγκαλιά του, διαπιστώνω ότι η δική του στύση είναι αυτή που με πιέζει και δεν μπορώ να στηριχτώ στα πόδια μου… Με τυλίγει με τα χέρια του… με τυλίγει ολόκληρο… χέρια, πόδια, μυαλό…

Υπάρχουν φιλιά που μπορούν να σε σκοτώσουν με το πάθος του, χωρίς λύπηση… Αυτά τα φιλιά έψαχνα τόσο καιρό, το τέλειο στόμα που θα μπορούσε να μου τα δώσει… και, να, τώρα που τα βρίσκω σ’ αυτόν… Ο εγκέφαλός μου μπερδεύεται και πιστεύει πως τα κορμιά μας έρχονται σε ερωτική επαφή, ενώ τα στόματά μας είναι αυτά που πρωταγωνιστούν… όλα τα άλλα σημεία της ανατομίας μας απέχουν… απουσιάζουν… Ενώ οι γλώσσες μας γαμιούνται, το χέρι μου γλιστράει πάνω στο τρίχωμα του εφηβαίου του, στην απαλότητα των αρχιδιών του, στο ζεστό δέρμα του πούτσου του… Αντίστοιχα, το δικό του χέρι γλιστράει πάνω στις σκληρές ρώγες του στήθους μου κι έπειτα στον σκληρό πούτσο μου… περιμένει υπομονετικά τον πούτσο μου να γεμίζει την απλωμένη χούφτα του χεριού του… Τα αρχίδια μου ξεφεύγουν από το άγγιγμά του… Τι να χωρέσει η χούφτα του;

Τα χέρια μου γλιστρούν προς τα κάτω… από τα μπούτια του έως τα γόνατά του… αργά… μιμούμαι τις κινήσεις που κάνω όταν τον γαμάω… Τα δάχτυλά μου βουρτσίζουν τις τρίχες των ποδιών του, αντιμετωπίζουν με θρασύτητα το δέρμα του κι έπειτα από μια μικρή διακοπή χώνονται ξανά μέσα στο βρεγμένο του μαγιό…

Τη στιγμή που με φιλάει, τραβώ προς τα κάτω το μαγιό του και φανερώνω τον τεράστιο πούτσο του… «Πανέμορφος…», αναφωνώ… και αφήνω το στήθος μου να φιλήσει το κεφάλι του πούτσου του με τρυφερότητα… «Σε καυλώνω;», τον ρωτώ καθώς ο πούτσος του τρίβεται πάνω στις τρίχες του στήθους μου… «Ναι…», μου απαντάει… Τον αφήνω να αισθανθεί τη καυτή αναπνοή μου να καίει τον πούτσο του και τα εσωτερικά σημεία των μπουτιών του… Τον αφήνω να ακούει τους αναστεναγμούς μου καθώς μυρίζω… καθώς αναπνέω τη μυρωδιά του πούτσου του… Η υγρή ζεστασιά της γλώσσας μου αγγίζει το δέρμα του… πληρώνει τις υπερβολικές φιλοφρονήσεις που έχω κάνει καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για τον πούτσο του… Όσο τον πειράζω με το στόμα του, αυτός με πειράζει με τα χέρια του… Όσα υποσχόμαστε με τα αγγίγματά μας τα εκπληρώνουμε, τα κορμιά μας παραδίδονται… έως ότου αναστενάζουμε και οι δυο από την ηδονή… Οι γλώσσες μας γλιστρούν πάνω στα κορμιά μας… Αισθάνομαι πως είμαι μια κούκλα από ύφασμα που δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο παρά να γλείφω και να περιμένω… Το αίμα ρέει μέσα στις φλέβες μου με τρομερή ταχύτητα, οι μυς μαζεύονται κάτω από το δέρμα μου, αισθάνομαι ολόκληρο το σώμα μου να εξαφανίζεται τη στιγμή που ο πούτσος μου συλλέγεται από το στόμα του… τη στιγμή που ο πούτσος μου απορροφιέται από το στόμα του… τη στιγμή που η γλώσσα του τινάζεται πάνω στον πούτσο μου…

Αυτή η αίσθηση διαρκεί όμως τόσο λίγο… Βγάζοντας τον πούτσο μου από το στόμα του, σηκώνει το κεφάλι του και με φιλάει ακριβώς πάνω στο μπούτι…

«Θέλεις να κάνουμε πρώτα ένα ντους; Νοιώθω να κουβαλώ πάνω μου όλη την αλμύρα της θάλασσας…», μου προτείνει με ύφος υποκριτικά αθώο… «Φυσικά και θέλω… Το ρωτάς;», του απαντώ… Η φωνή μου είναι βραχνή… απελπισμένη μετά από μια πίπα που ποτέ δεν ολοκληρώθηκε… μετά από μια στύση που δεν κατέληξε σε εκσπερμάτιση… Η δική του φωνή είναι πιο ήρεμη… πιο σίγουρη… Μου χαμογελάει και πιάνοντάς με από το χέρι βαδίζουμε προς το μπάνιο…

Εκτός από το κορμί μου που έχει λειώσει, αισθάνομαι λιωμένο και τον εγκέφαλό μου… Αφήνομαι στα χέρια του… θαρρώ πως γνωρίζω λιγότερο το κορμί μου απ’ ότι ο ίδιος… Με τραβάει στην αγκαλιά του και αφήνει το νερό να τρέξει χλιαρό πάνω στα κορμιά μας… Τα δάχτυλά του σκάβουν το δέρμα μου… Ισορροπώ το κορμί μου στηρίζοντας τα χέρια μου πάνω του… πάνω στους ώμους του, αλλά καθώς πέφτει το νερό, αισθάνομαι τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν και οι πατούσες μου γλιστρούν πάνω στα μαρμάρινα πλακάκια του δαπέδου του μπάνιου…

Με κρατάει όρθιο φιλώντας με στο στόμα… με κρατάει όρθιο γραπώνοντας τη γλώσσα μου με τα δόντια του… Η ανάσα του με κάνει να ανατριχιάζω… Την επόμενη φορά που θα μου προτείνει να κάνουμε μαζί ντους δεν ξέρω αν θα δεχτώ τη πρότασή του…

Αστειεύομαι!

