Τα νύχια μου σκάβουν τη σάρκα σου, θέλοντας να χωθούν βαθιά μέσα της.

Δαγκώνοντας και γλείφοντας το κορμί σου από τα δάχτυλα των ποδιών, μέχρι την κορυφή του κεφαλιού σου, ανυπομονώ να έρθει η στιγμή…

… που θα τυλίξω τα πόδια μου γύρω από τη μέση σου, σφίγγοντας σε έντονα.

Τινάζω το κεφάλι μου αριστερά – δεξιά… γκρινιάζοντας εκστασιασμένα…

Η γλώσσα μου σε γλείφει πυρετωδώς, κάνοντας ένα παράδοξο μασάζ στο δέρμα σου.

Σαν να είναι κουβάρι, συγκεντρώνω τις μπούκλες σου, στις χούφτες μου

… τραβώντας το κεφάλι σου πιο κοντά στο δικό μου

Όσο πιο κοντά γίνεται…

Οι καρδιές μας χτυπούν δυνατά

Ο ιδρώτας στάζει…

Η γεύση σου με ενθουσιάζει…

«Αφήσου σ’ εμένα μωρό, αφήσου σ’ εμένα…», ικετεύω…

Τα μακριά, σγουρά σου μαλλιά, τυλίγονται στα δάχτυλά μου

Οι παλάμες σου γλιστρούν χαμηλά στην πλάτη μου

Κρατάς σταθερά και με δύναμη το κορμί μου στην αγκαλιά σου.

Οι αναστεναγμοί μου προδίδουν τον ενθουσιασμό μου

Μου είναι πλέον δύσκολο να αναπνεύσω…

Τα νύχια μου χαράσσουν γραμμές στο στήθος σου

Τα δόντια μου τσιμπούν τις ρόγες σου… ξανά και ξανά…

Πάλι και πάλι…

Οι μπούκλες σου, εμποτισμένες με ιδρώτα κολλάνε πάνω μου…

Οι μυρωδιές των κορμιών μας γεμίζει το δωμάτιο

Με το βλέμμα μου σκάβω τα μάτια σου

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα μάτια είναι ο καθρέφτης της καρδιάς.

 Τραβάς το πρόσωπό μου προς το μέρος σου

Με φιλάς…

… παθιασμένα…

… βαθιά…

Τελειώνοντας, δαγκώνεις το λαιμό μου… απαλά…

… απελευθερώνοντας την ορμή σου στο αίμα μου…

