Ετικέτες

Παρόλο που ήπια τις βιταμίνες μου συνεχίζω να αισθάνομαι φοβερά κουρασμένος. Γδύνομαι μηχανικά, σέρνομαι προς το κρεβάτι, αγκαλιάζω στοργικά το μωρό μου, είναι το μόνο πράγμα μου μπορώ να κάνω για να του δείξω πόσο τον αγαπώ. Απόψε δεν έχω όρεξη για τίποτα, ούτε στο ταβερνάκι δεν θα βγούμε αν και ο ιδιοκτήτης μας υποσχέθηκε πως αν πάμε θα μας παίξει κιθάρα. Δεν έχω όρεξη… απλά τον αγκαλιάζω… τον αγκαλιάζω, αισθάνομαι την ανάσα του να μου χτενίζει τα μαλλιά, ακουμπώ το κεφάλι μου στο γυμνό του στήθος, ακούω τους χτύπους τις καρδιάς του, τους αποκωδικοποιώ… θέλει να κάνουμε έρωτα κι απόψε. Συνεχίσω να χρησιμοποιώ το στήθος του για μαξιλάρι, ρίχνω κλεφτές ματιές στη τηλεόραση, δεν έχει τίποτα… αγγίζω το στήθος του και τις ρώγες του με την άκρη του δάχτυλού μου. Δεν μπορώ να αντισταθώ, ξέρω πως η μόνη θεραπεία όταν είμαι ψυχολογικά άσχημα είναι ένα φιλί από το μωρό μου. Ένα φιλί στο στόμα και άλλο ένα στο λαιμό είναι μια ικανοποιητική δόση για ν’ αλλάξει η διάθεσή μου. Γλιστρώ το δάχτυλό μου πάνω στο στήθος του, ρουφώ τις ρώγες του για λίγα λεπτά, μου αρέσει ο ήχος που βγάζει το στόμα μου όταν τις ρουφώ. Σηκώνω το κεφάλι μου, τα βλέμματά μας συναντιούνται, ένα μεγάλο χαμόγελο φωτίζει το πρόσωπό του καθώς κινώ τα χείλια μου στο στήθος του, στον αφαλό του… κάνω μια στάση λίγο πριν από τον πούτσο του… φρενάρω απότομα… και οι δυο ξέρουμε την διαδρομή που θα ακολουθήσω, ξέρουμε ποια είναι η επόμενη στάση, αλλά μου αρέσει να τον πειράζω… με διασκεδάζει η έκφραση στο πρόσωπό του όταν κάποια πράγματα τα θεωρεί δεδομένα και του εμφανίζονται εν τέλει διαφορετικά. Σηκώνομαι… λίγο πριν την τελευταία στάση… κοιτώ τον πούτσο του, σκληραίνει και ορθώνεται σιγά-σιγά, τα χείλια μου… η στάση της γλώσσας μου ήταν ένα καλό «ζέσταμα»… ανοίγω τα πόδια μου, κάθομαι από πάνω του, κάθομαι πάνω από τον πούτσο του, τον αρπάζω με το χέρι, τον καθοδηγώ στην κωλοτρυπίδα μου… ωραία… ωραία… αισθάνομαι άνετα, βολικά, γλιστρώ πάνω στον υγρό, ιδρωμένο του πούτσο, απολαμβάνω την στιγμή, τον τρόπο που κινούμαι πάνω του… περιμένω, απολαμβάνω, περιμένω, απολαμβάνω, περιμένω την στιγμή που θα εκραγεί… τότε θα σηκωθώ, θα μπουκώσω το στόμα μου με τον πούτσο του, θα καταπιώ όλα τα χύσια του, θα τα καταπιώ πρόθυμα… σε λίγα δευτερόλεπτα. Μετά θα τραβήξω μαλακία τον πούτσο μου για να ανακουφιστώ, είναι υπολογισμένο, είναι επόμενο… το ξέρω… το ξέρει, μετά από αυτόν πρέπει να χύσω κι εγώ… χύνω στο πρόσωπό του… στις μπούκλες του. Στις μπούκλες του μωρού μου… του αγαπημένου μου μωρού.

