Πάρε με,

Πάρε με στην αγκαλιά σου

Πάρε με,

Κράτα με κοντά σου,

έτσι ώστε τα πνευμόνια μου να μην μπορούν πλέον να αναπνεύσουν την ανάσα σου.

Φίλα με,

Φίλησε τα χείλη μου με την απαλότητα του αγνού, λευκού βαμβακιού.

Φίλα με,

Φίλα με, με μπόλικη τρυφερότητα

Φίλα με,

Φίλα με, με πάθος πιο έντονο από ποτέ.

Φίλα με,

Φίλα με, με την ικανότητα της γλώσσας σου.

Πάρε με,

Πάρε με, καθώς γλιστράς απαλά στην απαλότητα της σάρκας μου

Πάρε με,

Πάρε με, προσεκτικά για να μη τραυματίσεις περισσότερο το ευαίσθητο σομιέ του κρεβατιού μας.

Πάρε με,

Πάρε ό, τι είναι δικό μου, ό, τι πρέπει να σου δώσω.

Πάρε με,

Πάρε με, καθώς  η γεύση του φιλιού μου θα πλημμυρίζει τον ουρανίσκο σου.

Πάρε με,

Πάρε με, ενώ το σώμα σου θα κάνει βόλτες ανάμεσα στα ανοιχτά μου πόδια

Πάρε με,

Χώσου βαθιά, τόσο όσο χρειάζεται για να μπορέσεις να ανιχνεύσεις στο σκοτάδι την υγρασία μου.

Πάρε με,

Πάρε με ξανά, και ξανά

Πάρε με,

Πάρε με, καθώς με την αύξηση της έντασης της φωνής μου θα σε ικετεύω για περισσότερα

Πάρε με,

Πάρε με, μέχρι να στερέψουν οι παθιασμένες κραυγές μου, οι κραυγές της αγάπης.

Αγκάλιασε με,

… σφικτά ώστε να μπορέσω να συνειδητοποιήσω το βαθμό της αγάπης σου.

