Σβήσε το φως. Κλείσε τα μάτια σου.

Νιώσε τα δάχτυλά μου στο λαιμό σου.

Νιώσε το παντελόνι σου να γλιστράει από τα πόδια σου στο πάτωμα.

Νιώσε το αεράκι να βουρτσίζει το δέρμα σου.

Νιώσε την ακτινοβόλο ζεστασιά της αγκαλιάς μου.

Νιώσε το πόδι μου να τρίβεται στο δικό σου.

Νιώσε τις παλάμες μου στην πλάτη σου.

Νιώσε τον πούτσο μου να σηκώνεται και να ορίζει το βαθμό της κάβλας μου.

Νιώσε τον ιδρώτα να κυλάει στο κορμί σου.

Νιώσε το βάρος του κορμιού μου πάνω στο δικό σου.

Νιώσε τα γένια μου στο λαιμό σου.

Νιώσε την ανάσα μου στο μάγουλό σου.

Νιώσε το τρυφερό φιλί μου.

Νιώσε την ανάγκη μου.

Νιώσε τη διείσδυσή μου.

Νιώσε τη σφοδρή επιθυμία μου.

Νιώσε το σπρώξιμό μου.

Νιώσε τη δύναμή μου.

Νιώσε τον πούτσο μου να γαμάει το κορμί σου, τον κώλο σου, το μυαλό σου.

Νιώσε αυτή τη μοναδική αίσθηση… αυτή την τελειότητα…

Νιώσε τον ιδρώτα μου να πλένει το κορμί σου.

Νιώσε τον πυρετό μου.

Νιώσε τον έλεγχό σου να χάνεται μαζί με το δικό μου.

Νιώσε τους χυμούς μου που υπόσχονται να ικανοποιήσουν τη δίψα σου.

Νιώσε τη δύναμή μου να ξεθωριάζει…

Νιώσε τη στύση μου να χάνεται…

Νιώσε τον πούτσο μου να πέφτει…

Νιώσε την αγκαλιά μου.

Νιώσε το χάδι μου.

