Είναι ένα ερωτικό παιχνίδι
Υποκρινόμαστε πως είμαστε άγνωστοι
Πως συναντιόμαστε για πρώτη φορά
Όχι…
Πως συναντιόμαστε ξανά μετά από καιρό
Η μοίρα μας έφερε πάλι μαζί
Η πορεία μας είναι κοινή
Τον θέλω
Δεν έχω φραγμούς
Δεν λογαριάζω κανέναν
Πετώ το ποτήρι με το ποτό στη θάλασσα
Τον κοιτώ
Με κοιτάει
Χαμηλώνω το βλέμμα μου
Ο πούτσος του ακτινοβολεί κάτω από το ύφασμα του τζιν του
Χρονομετρώ την απόσταση μέχρι τις τουαλέτες
Τον αφήνω να προχωρήσει πρώτος
Παρατηρώ τον σφικτό του κώλο
Τον τρόπο που περπατάει
Τις μπούκλες του που χορεύουν στον αέρα
Μπαίνουμε μέσα
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη
Ξεπλένω το πρόσωπό μου με λίγο νερό
Ελέγχω τις αναπνοές μου
Κλειδώνω την πόρτα
Ακουμπώ τα γεννητικά του όργανα με τα δικά μου
Αισθάνομαι το μέγεθος… το σχήμα του πούτσου του
Την θέση του πούτσου του μέσα στο τζιν
ο δικός μου είναι υγρός… σκληρός
Σκύβω… τον μυρίζω πάνω από το τζιν
Μυρίζω…
Χώνω το χέρι μου μέσα
Τρίβω με το χέρι μου τον πούτσο του
Ανοίγω το φερμουάρ του
Τον τραβώ έξω
Πλησιάζω το στόμα μου πάνω του
Τον δοκιμάζω
Θεέ μου, θέλω να τον γαμήσω
Ακούω το πόμολο της πόρτας να γυρίζει
Κάποιος προσπαθεί να μπει μέσα
Κάποιος χτυπάει την πόρτα
«Άλλος…», φωνάζω
Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τη μέση του
Τον σηκώνω… τον ανυψώνω ώστε να μην ακουμπά το πάτωμα
Τον ακουμπώ στον νεροχύτη
Ευτυχώς είναι κατασκευασμένος από πορσελάνη καλής ποιότητας
Ανοίγω με τα χέρια μου τα πόδια του
Τον φιλώ
Τα μάτια του μεγαλώνουν από έκπληξη
Με φιλάει
Βουρτσίζω με τις χούφτες μου τον πούτσο του
Τον ετοιμάζω, τον σκληραίνω
Γονατίζω
Θεέ μου, είναι τόσο τεράστιος ο πούτσος του
Τον μυρίζω…
Τον δοκιμάζω με την άκρη της γλώσσας μου
Διαχωρίζω με την γλώσσα μου τα αρχίδια του
χώνω την γλώσσα μου στην υγρή σχισμή της άκρης του πούτσου του
«ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ», με παρακαλά
«Θα σε γαμήσω με την γλώσσα μου», υπόσχομαι
Το πόμολο της πόρτας στριφογυρίζει
«ΔΥΝΑΤΑ», με προστάζει
τον κοιτώ στα μάτια
στέκα γίνονται τα χέρια μου και συγκρατούν τις μπούκλες του
ο πούτσος του φουσκώνει
σηκώνεται
προσκρούει στη σκληρή γλώσσα μου
«ΝΑΙ, ΝΑΙ, Ω!… ΝΑΙ», φωνάζει
η επιθυμία μου αυξάνεται
«ΡΟΥΦΗΞΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ», ψιθυρίζει επιτακτικά στο αυτί μου
«ΚΑΝΕ ΜΕ ΝΑ ΧΥΣΩ», προστάζει
Τυλίγω το κεφάλι του πούτσου του με τη γλώσσα μου
Ερεθίζω τη σχισμή της ουρήθρας του
Το σπέρμα του δραπετεύει
Καλύπτει τη γλώσσα μου
Χύνεται στα πλακάκια του πατώματος
«ΧΥΝΩ, ΧΥΝΩ, ΧΥΝΩ, ΧΥΝΩ, ΧΥΝΩ…»
φωνάζει επανειλημμένα
Το στόμα μου αντλεί τον πούτσο του από τα χύσια
Τα τοποθετώ πάνω στα χείλια μου για να φαίνονται
«ΓΑΜΗΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ», με ικετεύει
Ο νεροχύτης τρίζει
Ξεκουμπώνω το παντελόνι μου
Καθοδηγώ τον πούτσο μου μέσα του
Μέσα στην υγρή
Φιλόξενη κωλοτρυπίδα του
Γρήγορα… βιαστικά
Δεν μπορώ να περιμένω ούτε λεπτό
Στηρίζεται
Επάνω στο σκληρό
Μακρύ πούτσο μου
«AAAAΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»
κραυγάζει
αισθάνεται τον πούτσο μου να τον τρυπά
βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα του
«ΝΑΙ»
«Ω! ΝΑΙ»
«ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ… ΑΥΤΟΣ»
«ΓΑΜΗΣΕ ΜΕ ΣΚΛΗΡΑ»
«ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΚΛΗΡΑ ΘΕΛΩ»
«ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ, ΝΑΙ, ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ»
«ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ»
«ΒΑΘΥΤΕΡΑ»
«ΝΑΙ… ΝΑΙ… ΝΑΙ…»
«Χύνωωωωωωωωωωωωωωωωωω…», φωνάζω
αποκορύφωμα
η κωλοτρυπίδα του με σφίγγει
τραβιέμαι
θέλω να δω από την άκρη του πούτσου μου να αναβλύζει το σπέρμα
οι χτύποι της καρδιάς μου επανέρχονται στους φυσιολογικούς ρυθμούς
τα χύσια μου λερώνουν το πάτωμα
το σκορπίζω γύρω-γύρω με το πόδι μου
ο πούτσο μου χύνει ακόμα
στο καυτό
υγρό
πεινασμένο του στόμα
στηρίζομαι στους ώμους του
η γλώσσα του γλύφει με μανία
τον σκληρό πούτσο μου
δοκιμάζει τους χυμούς του
γλύφει τα χύσια μου
τα τριχωτά αρχίδια μου
τα ρουφά
τα χώνει στο στόμα του
ο πούτσος μου σκληραίνει ξανά
αργά-αργά
μέσα στο ζεστό στόμα του
«Αυτό… αυτό είναι μωρό μου», αναστενάζω
Καθώς χώνει βαθιά τον πούτσο μου στο στόμα του
«Πάρε μου μια πίπα…», παρακαλώ
«Κάνε με να χύσω… να χύσω ξανά», ικετεύω
Ο πούτσος μου τρίβεται στα τοιχώματα του στόματός του
Ο πούτσος μου τρίβεται από την επιφάνεια της γλώσσας του
Ο πούτσος μου χαράσσεται από τις κορυφογραμμές των δοντιών του
Ο πούτσος μου πληγώνει τις αμυγδαλές του
Δεν μπορώ να στηριχτώ στα πόδια μου
Τρελαίνομαι
«Αυτό… αυτό είναι μωρό μου… συνέχισε…», τον ενθαρρύνω
«Ξέρεις το μου αρέσει…», του λέω
Αναστενάζω
Αναστενάζει
«Πιο γρήγορα…», τον διατάζω
Η πόρτα της τουαλέτας χτυπάει
«Χύνω…», τον προειδοποιώ
«Χύνω μέσα στο γλυκά σου στόμα…», του λέω
Τον αρπάζω από τα μαλλιά
Το στόμα του εφάπτεται γύρω από τον πούτσο μου
Κινείται πάνω-κάτω
Γρήγορα
Γρηγορότερα
Γρηγορότερα
Σκληρότερα
Σκληρότερα
Βαθύτερα
Βαθύτερα
Ο πούτσος μου τρακάρει στο πίσω μέρος του λαιμού του
Τα χείλια του ανοίγουν
Ο πούτσος μου βγαίνει θριαμβευτικά
Του τραβάει μαλακία κοντά στο στόμα του
«Ναι…»
«ΝΑΙ…»
«Ω! Ναι…»
Φωνάζω
Φωνάζει
Ο πούτσος μου εκρήγνυται ξανά
Καταπίνει λαίμαργα ότι χύνω
Όσο μπορώ να χύσω
Δεν είναι πολύ
αλλά ξεφεύγει από τα χείλια του
από τις γωνίες του στόματός του
κυλάει στο πηγούνι του
η γλώσσα του εκτινάσσεται
σε μια προσπάθεια να μη πάει χαμένη ούτε σταγόνα που να μη τη γευτεί
με κοιτάζει
κοιταζόμαστε
χαμογελάει
χαμογελώ
«Λες να μας κατάλαβαν;», με ρωτά
Οι σταγόνες του σπέρματος στο πάτωμα μαρτυρούν τη πράξη μας

