Τα δάχτυλά μου ικετεύουν ν’ αγγίξουν το κορμί σου

Απαιτούν μια απτή ανταμοιβή για την υπομονή τους…

Οι κανόνες του παιχνιδιού που εσύ ο ίδιος όρισες ήταν σκληροί, σχεδόν απάνθρωποι.

Η κληρονομιά τους αντανακλάται τη στιγμή αυτή στο καυλωμένο μου κορμί.

Αν ο αριθμός που μου δείχνεις είναι σωστός έχω σπάσει το προσωπικό μου ρεκόρ

Δεκαπέντε λεπτά από το τελευταίο μου χάδι είναι χρόνος αρκετός για μένα…

Άφησέ με να σ’ αγγίξω…

Υποχώρησε…

Άφησέ με να φέρω την ερωτική γιορτή στο κορμί σου

Μην ντρέπεσαι…

Προσωπικά, η λέξη ντροπή είναι άγνωστη για μένα.

Εννοείται πως δεν ξέρω τι πάει να πει ηθικοί περιορισμοί

Μην αμφιβάλεις πόσο χρήσιμος θα μας φανεί απόψε ο νόμος της βαρύτητας

… καθώς το κορμί μου θα συντρίβεται πάνω στο δικό σου

Άσε με να βρω το καταφύγιό μου στην αγκαλιά σου

Θα δεις τη λίμπιντο σου να φτάνει στα ύψη τη στιγμή που θα κάθομαι πάνω σου

Μπορείς να μου δώσεις αυτή τη χαρά;

Δες με σαν ένα προφυλακτικό.

Χρησιμοποίησέ με και μετά πέταξέ με μακριά

Βλέποντάς σε να απολαμβάνεις την αγωνία μου γλείφοντας τα χείλια σου, καυλώνω περισσότερο…

Χαίρομαι και εξοργίζομαι ταυτόχρονα με τη στάση σου

Ακόμα και τώρα είμαι σε θέση -όπως, όπως-  να ελέγχω τις σωματικές αντιδράσεις σου

Γέμισε το κενό στο κορμί μου

Γέμισε το στόμα μου με τους χυμούς και τον ιδρώτα σου

Φάε τις κραυγές μου δίχως έλεος

Πνίξε με στην αυθάδεια των φιλιών σου

Θα το αντέξω…

… αρκεί να μ’ αφήσεις να σε αγγίξω.

