Ετικέτες

Μέχρι να συνέλθεις από την έκπληξη που σου ετοίμασα μωρό μου θα σου διηγηθώ μια ιστορία… μια φαντασίωσή μου… θα σταθώ όρθιος, εδώ, στον τοίχο, θα χώσω το χέρι μου μέσα στο παντελόνι μου και θα τραβήξω μαλακία μόνο για σένα… για ν’ ακούς και να βλέπεις… για ν’ ανοίξουν ευκολότερα τα μάτια σου… για να γίνει πιο ενδιαφέρουσα η ιστορία μου… για να τραβήξεις μαλακία κι εσύ… αν θες. Είσαι έτοιμος;

Τα δάχτυλά σου ζυμώνουν το ιδρωμένο μου κορμί καθώς η γλώσσα σου κυλάει σε όλο το μήκος του πούτσου μου. Θέλεις να τον τραβήξω έξω για να βλέπεις πως μαλακίζομαι; ΟΚ… Ό, τι θέλεις… Λοιπόν… μου γλύφεις τον πούτσο σχολαστικά καθαρίζοντάς τον από τους χυμούς της κωλοτρυπίδας σου και από τα χύσια μου. Τον γλύφεις αργά.. γνωρίζοντας πως η γλώσσα σου σε συνδυασμό με το δάχτυλο που χώνεις στην κωλοτρυπίδα μου είναι η στάνταρ μέθοδος για να καυλώσω… Και κοίτα μωρό μου… κοίτα πως καυλώνω στη σκέψη αυτή… Χώνοντας το δάχτυλό σου στην κωλοτρυπίδα μου είναι σαν να μου χαρίζεις το πρώτο οργασμό… ένα καλό… σκληρό οργασμό… έναν οργασμό που κρατάει πολύ γιατί έχεις την ικανότητα, την άξια γλώσσα, τα επιδέξια χέρια ενός άριστου εραστή που γνωρίζει πολύ καλά το σώμα μου. Αισθάνομαι ότι το χέρι μου είναι το δικό σου χέρι… εσύ είσαι αυτός που τραβάς μαλακία τον πούτσο μου… εσύ είσαι αυτός που τον ρουφάς και με κάνεις να σχηματίζω αψίδα το κορμί μου για να αντέξω την δύναμη του πάθους… με κάνεις να στενάζω, να λαχανιάζω, να βογκώ… επειδή το απολαμβάνω, επειδή το απολαμβάνεις κι εσύ… το απολαμβάνουμε και οι δυο ώσπου χάνουμε τον έλεγχο. Γλιστράς τη γλώσσα σου ανάμεσα στα κωλομέρια μου, ανακαλύπτεις την κωλοτρυπίδα μου, γλύφεις το άνοιγμά της… γύρω-γύρω, την γρατσουνίζεις με το αξύριστο πηγούνι σου, την φιλάς. Ένα φιλί βαθύ… ένα φιλί τρυφερό… την προετοιμάζεις για να υποδεχθεί τον σκληρό, τεράστιο πούτσο σου. Τον αισθάνομαι μέσα μου, αισθάνομαι τις κινήσεις σου μέσα στην υγρή τρύπα μου, ανοίγω διάπλατα τα πόδια μου, καθοδηγώ βαθύτερα τον πούτσο σου μέσα μου κι εσύ… γλιστράς, γλιστράς, γλιστράς… αργά… βασανιστικά… κάθε ώθηση του κορμιού σου κάνει τον πούτσο σου να βυθίζεται μέσα μου… και είναι ο τρόπος σου, οι κινήσεις σου, το λίκνισμά σου που αισθάνομαι σαν να με χτυπά ηλεκτρικό ρεύμα. Στηρίζομαι καλά από τον τοίχο, απλώνω τα χέρια μου πάνω του, με κάθε ώθησή σου χαράζω και ένα εκατοστό από το τεράστιο «Μ» που θα διακοσμεί από σήμερα και για πάντα το δωμάτιο αυτό. Εργάζεσαι σκληρά… χαράζω δυνατά… βρίσκεσαι βαθιά μέσα μου, στο εσωτερικό του κορμιού μου… δεν σταματάς να με γαμάς… ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ!

Ακούω τα βογγητά σου… δυνατά… δυνατά… δεν μπορούν να χωρέσουν στο μικρό δωμάτιο… δραπετεύουν… φεύγουν μακριά, απλώνονται σε όλο το νησί… φτάνουν μέχρι το λιμάνι, ανακατεύονται με τον ήχο των κυμάτων… δυνατά… δυνατά… και τα κύματα θυμώνουν… και ο αέρας θυμώνει επειδή τα βογγητά σου ακούγονται περισσότερο και το αποτέλεσμα θα το μάθουμε στο αποψινό δελτίο καιρού.

Πλημμυρίζει η κωλοτρυπίδα μου από το σπέρμα σου, κυλάει έξω, κυλάει σαν ρυάκι… τίποτα δεν μπορεί να το σταματήσει… στάζει στα πόδια μου… στο πάτωμα. Γυρίζω και σε κοιτώ… και με φιλάς. Πεινασμένος για φιλιά, για χάδια… το σώμα μου γλιστρά πάνω στο ιδρωμένο σου σώμα.

Σου άρεσε μωρό μου η φαντασίωσή μου; Ε; Έχυσες όπως κι εγώ; Πάμε τώρα στο μπάνιο να πλυθούμε. Να πλύνουμε ο ένας τον άλλο… να καθαρίζουμε ο ένας τον άλλο προσεκτικά… σχολαστικά. Να απομνημονεύσουμε κάθε εκατοστό των κορμιών μας, κάθε εκατοστό υγρής σάρκας…

