Τα μυώδη, γυμνασμένα του χέρια πιάνουν  τα  πόδια μου και τα ανοίγουν σταθεροποιώντας τα επιτηδευμένα στην ακινησία.

Από μόνος του αναγκάζει τη γλώσσα του να βυθιστεί μέσα στο κορμί μου.

Τραβώντας την έξω, τον βλέπω να γλείφει αργά, τινάζοντάς την κάθε τόσο

Ρουφάει μέχρι και τους χυμούς που στάζουν στο σαγόνι του…

Το κορμί μου τρέμει, έτσι όπως είναι ξαπλωμένο ανάσκελα, πάνω στα τσαλακωμένα σεντόνια που τα έχω τραβήξει δεκάδες φορές και τα έχω δαγκώσει άλλες τόσες…

… γκρινιάζοντας, αναστενάζοντας, βογκώντας.

Έπειτα, τα σαρκώδη χείλια του φιλούν την καμπυλότητα των γοφών μου…

Μετακινούνται πότε από τη μια πλευρά, πότε από την άλλη…

Σιγά – σιγά, εντοπίζουν το μικροσκοπικό τατουάζ χαμηλά στο βουβώνα μου

Η γλώσσα του κινείται άνετα στην κοιλιά μου, στη συνέχεια στο στήθος μου… πιπιλίζοντας πυρετωδώς τις ρόγες μου και τραβώντας τις με τα δόντια του…

Τα χέρια μου απλώνονται στο πίσω μέρος του κορμιού του…

Τον αγκαλιάζω…

Θέλω να φέρω τον πούτσο του που σφύζει από ζωή μέσα μου

Έτσι όπως τον βλέπω να πάλλεται, κύματα ενθουσιασμού ξεσηκώνουν το ευαίσθητο κορμί μου

Δοκιμάζοντας τον εαυτό μου στην εγκράτεια, στροβιλίζω τη γλώσσα μου μέσα στο στόμα του.

Τα κορμιά μας ενώνονται, γλιστρούν το ένα πάνω στο άλλο, κολλούν στις χάντρες του ιδρώτα…

Οι καρδιές μας χτυπούν αγωνιστικά…

Σηκώνω τα πόδια μου ψηλά, τ’ ακουμπώ στους ώμους του

Χρησιμοποιεί το κορμί μου σαν παιχνίδι. Του αρέσει τόσο πολύ να παίζει μαζί του… Του αρέσει να με πειράζει όσο εγώ τον ικετεύω να μου δώσει περισσότερα…

Τα κορμιά μας κινούνται μαζί… συγχρονισμένα… σαν ν’ ακολουθούν τα βήματα ενός αργού χορού.

Το πρόσωπό του λάμπει πιο έντονα και από το φεγγάρι

Δαγκώνει το λαιμό μου, το χέρι μου… μετά, το στήθος μου… τσιμπάει τις ρόγες μου

Δαγκώνω τα χείλια του, ενώ τραβάει με δύναμη τα μαλλιά μου για να ελέγξει το πάθος μου.

Τα ζωώδη ένστικτά μας –που αγαπώ πάρα πολύ- εκδηλώνονται κι έρχονται στην επιφάνεια…

Με επαγγελματική αυστηρότητα καρφώνει μέσα μου τον πούτσο του

Στη τελευταία ώθηση ουρλιάζω από ευχαρίστηση… ανεξέλεγκτα…

Εκστασιάζομαι…

Θάβει το κορμί του μέσα στο δικό μου

Γίνομαι μάρτυρας της αγάπης, του πάθους και της ζεστασιάς της σάρκας του

Οι καρδιές μας χτυπούν πιο δυνατά και από τα τύμπανα

Το δεξί μου χέρι απαλά γρατζουνίζει τις μπούκλες του

Το αριστερό του χέρι τυλίγεται με τελειότητα γύρω από τη μέση μου

Όταν τελειώσουμε με το καλό, οι χτύποι των καρδιών μας θα μας νανουρίσουν

Θα κοιμηθούμε ο ένας χωμένος στην αγκαλιά του άλλου

… μέχρι το χάραμα.

