Νιώσε … το πάθος.

Νιώσε… τη συντριβή των χειλιών μου πάνω στα δικά σου, την απελπισία της γλώσσας μου που περίμενε να χωθεί μέσα στο στόμα σου μια ολόκληρη ημέρα, που περίμενε να διασκεδάσει με τη δική σου γλώσσα παίζοντας το λατρεμένο παιχνίδι του ενοικιαστή και του οικοδεσπότη.

Νιώσε… τη χροιά της γεύσης του αλκοόλ στην ανάσα μου, ρούφηξε την, όχι πολύ, ίσα-ίσα για να απομακρύνεις τυχόν έλλειψη αυτοπεποίθησης, καθώς οι άκρες των δοντιών μου θ’ αφήνουν τσουχτερά σημάδια στη γλώσσα σου έτσι όπως θα στροβιλίζονται μαζί με τη δική μου.

Νιώσε… το καθαρό,  λευκό, κολλαριστό, βαμβακερό πουκάμισο μου ν’ ανοίγει με τη βοήθεια των χεριών σου, τις καρδιές μας να χτυπούν τόσο δυνατά, τόσο έντονα, αντλώντας το απαραίτητο αίμα και συμβουλεύοντάς  το να κυλά στις φλέβες με τη συντριπτική, ιλιγγιώδη βιασύνη της λαγνείας …

Νιώσε… τα δάχτυλά μου να σε χαϊδεύουν με ευκολία, να ολισθαίνουν στη βελούδινη επιδερμίδα σου που λαμποκοπά σίγουρα από τον ιδρώτα. Χορήγησε τα την κάρτα απεριόριστων διαδρομών στο κορμί σου. Πρέπει όλα τα σημεία του κορμιού σου να είναι προσβάσιμα, διαθέσιμα, όλη τη νύχτα …

Νιώσε … την ελπίδα μου, την ανάγκη μου, τα θέλω μου, τις βρώμικες και διεφθαρμένες σκέψεις μου, από τη στιγμή που έκλεισε η πόρτα χρίζοντας τελευταίους επισκέπτες του δωματίου εσένα κι εμένα …

Νιώσε… το τραχύ, αξύριστο σαγόνι μου να υπόσχεται ένα πλήθος εξανθημάτων στο ευαίσθητο, τρυφερό, απαλό σου δέρμα…

Νιώσε… την ερωτική ένταση την πιο κατάλληλη, την πολυαναμενόμενη στιγμή που τα δάχτυλά μου θα γίνουν μια μέγγενη γύρω  από τον αριστερό καρπό σου λίγο προτού σε ρίξω στο κρεβάτι για να κερδίσω το κορμί σου.

Νιώσε…

Απαίτησε…

Πόθησε…

