«Πρέπει να πλυθούμε…», λες και με τραβάς από το χέρι μέχρι το μπάνιο για να κάνουμε ένα ντους. Η θερμοκρασία του νερού είναι χλιαρή, η  πιο κατάλληλη για την εποχή. Κάτω από τον καταρράκτη του νερού ο ιδρώτας ξεθωριάζει. Σηκώνω το κεφάλι ψηλά και κλείνω τα μάτια. Όταν τ’ ανοίγω ξανά, μετά από λίγα λεπτά, κατασκοπεύω τη γύμνια σου. Χαμογελώ πλατιά και βήμα-βήμα καταλήγω στην αγκαλιά σου. Η καρδιά μου γεμίζει από χαρά στο πρώτο φιλί που μου δίνεις στα χείλια. Σου κάνω μασάζ στην πλάτη. Τα δάχτυλά μου ακολουθούν την κατεύθυνση του νερού. Δεν αργώ να τυλίξω τα χέρια μου γύρω από τη μέση σου. Τα φιλιά σου περιφέρονται ελεύθερα στο πρόσωπό μου και στο πάνω μέρος του κορμιού μου, κυρίως στους ώμους και στο λαιμό. Ραμφίζοντας το στήθος μου με τη μύτη σου, αισθάνεσαι τις ρόγες μου να σκληραίνουν. Μπορείς να σκαρφαλώσεις πάνω τους με τη γλώσσα σου, μπορείς να κατακτήσεις τις κορυφές τους, γνωρίζοντας πόσο με ενθουσιάζει η πράξη αυτή και κυρίως πόσο ευτυχισμένο με κάνει. Αφήνοντας ένα τρυφερό φιλί εκεί, ανοίγεις άλλα μονοπάτια… Τα χείλη σου γλιστρούν στη σάρκα μου που πάνω της κυλάει το νερό. Κρατώντας σταθερό κι ακίνητο το κορμί μου με τα χέρια σου, με στριμώχνεις στον τοίχο. Τα δάχτυλά σου γλιστρούν στη σπονδυλική μου στήλη σαν να είναι ρέμα. Συναγωνίζονται το νερό σ’ ένα αισθησιακό αγώνα δρόμου που κανείς δεν γνωρίζει τον νικητή. Τα χείλια μας συναντιούνται για ένα ακόμα φιλί. Οι καρδιές μας χτυπούν δυνατά… μέχρις ότου φύγουμε από το ντους και πάρουμε το δρόμο επιστροφής για την κρεβατοκάμαρά μας.

Σκουπίζουμε προσεκτικά ο ένας τον άλλο και πέφτουμε στο κρεβάτι. Σφηνώνω ανάμεσα στα πόδια σου. Φιλώ παθιασμένα το στήθος σου και δαγκώνω τις ρόγες σου, μια-μια. Τα χέρια μου χαϊδεύουν τους μηρούς σου. Σε θηλάζω αναστενάζοντας. Τα μάτια σου λάμπουν από τη σφοδρή επιθυμία. Φιλάς το στέρνο μου και μ’ ακούς να παραπονιέμαι με βογγητά. Η άκρη της γλώσσας σου ξεκινάει να εξερευνά το κορμί μου. Πηδάει τα αναχώματα των γυμνασμένων μυών, χτενίζει όλες τις τρίχες. Ψιθυριστά ικετεύω να μη σταματήσεις ποτέ αυτό που κάνεις. Ο πούτσος μου έχει ήδη σηκωθεί ψηλά και καμαρώνει… άκαμπτος και στητός. Αμέσως τον γλείφεις και τον κρύβεις στο στόμα σου, αγκαλιάζοντάς τον στοργικά με τη γλώσσα σου. Έτσι όπως τον κουνάς πέρα – δώθε, δεν αργεί να καταθέσει μέσα σου κάποιες σταγόνες από τους χυμούς του. Η γλώσσα σου τον πιέζει να χωρέσει ολόκληρος στο στόμα σου, αυτό όμως είναι αδύνατο. Η καρδιά μου φτερουγίζει…  Κάθε πέρασμα της γλώσσας σου από τον πούτσο μου αυξάνει την πιθανότητα εκδήλωσης εγκεφαλικού επεισοδίου. Φτάνεις μέχρι το σημείο να τον πειράξεις με τα δόντια σου. Οι αναστεναγμοί μου προδίδουν την ευχαρίστησή μου. Το πάθος μεγαλώνει…  Είμαι σχεδόν έτοιμος να χύσω, όσο το γρατσούνισμα της γλώσσας σου συνεχίζεται. Βράζω ολόκληρος. Η αναπνοή μου γίνεται τραχιά. Ένα απαλό βογκητό ακούγεται από το στόμα σου. Γλείφεις και πιπιλίζεις όσο πιο επαγγελματικά γίνεται. Ο πούτσος μου στάζει σάλιο και σπέρμα στο πρόσωπο και στα δάχτυλά σου.  Τα βογγητά σου δυναμώνουν. Γίνονται κραυγές.  Φωνάζεις το όνομά μου, ενώ χύνω… Απολαμβάνεις τη γεύση. Δεν αφήνεις ούτε μια σταγόνα να πάει χαμένη. Ασθμαίνω ρυθμικά μέχρις ότου ξεδιψάσεις.

Με το τέλος της κορύφωσης, χαλαρώνουμε και οι δυο… χαλαρώνουμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου… μόνοι… εσύ κι εγώ.

