Τα χέρια του ανασηκώνουν το κορμί μου και το τοποθετούν στην αγκαλιά του. Καθόμαστε ο ένας αντίκρυ στον άλλο σαν να κάνουμε γιόγκα. Τα δάχτυλά μου μετακομίζουν πότε εδώ και πότε εκεί, σκάβοντας τη σάρκα του αφήνοντάς πάνω της πολλά και ποικίλα σημάδια. Τα χείλη του κολλούν με τα δικά μου χείλη. Φιλιόμαστε. Τα ντελικάτα, σαρκώδη χείλη του είναι ότι πρέπει για να τα τσιμπήσω με τα μπροστινά μου δόντια… να τα τσαλακώσω με τη γλώσσα μου, να τα αλείψω σχολαστικά απ’ άκρη σ’ άκρη με τα σάλια μου και στη συνέχεια να τα πιπιλίσω και να τα φιλήσω παθιασμένα.

Η αίσθηση της γλώσσας του να τρέχει πάνω – κάτω στα χείλη μου σε συνδυασμό με τα ασταμάτητα χάδια του, με κάνει να τον θέλω μέσα μου… βαθιά… πολύ βαθιά. Προς το παρόν επιμένει να με αποπλανεί φιλώντας με σωστά… εκεί που πρέπει! Κάθε του φιλί είναι κι ένα πείραγμα. Η γλώσσα του χτενίζει κάθε σημείο του προσώπου μου, πολλές φορές, αποφεύγοντας κάθε τόσο την είσοδο του στόματός μου, κάνοντας κύκλους γύρω απ’ αυτό. Η ερωτική ένταση χτυπάει κόκκινο. Το κορμί μου έχοντας φτάσει στα όρια του συναγερμού, σφύζει από τον έντονο καρδιακό παλμό. Στο επόμενο φιλί δίνει για μια ακόμη φορά έμφαση στα χείλια μου. Ο ιδρώτας που κυλάει πάνω του με βοηθά να εξερευνήσω το κορμί του με τον δικό μου τρόπο και χρόνο.

Ικανοποιημένος με κάθε φιλί, εσωτερικό και εξωτερικό, ταξιδεύω στα άδυτα των φαντασιώσεών μου. Τα δάχτυλά μου χαράσσουν τα μπούτια του, αφήνοντας δυνατά, οδυνηρά σημάδια. Η γλώσσα του εισβάλει στο στόμα μου… απειροελάχιστα… κι αμέσως μετά αποσύρεται και βγαίνει τόσο ξαφνικά όσο ξαφνικά μπήκε. Νιώθω σαν να κάθομαι πάνω σε μια σέλα με δονητή. Τρέμω ολόκληρος. Με τη γλώσσα του διερευνά το εσωτερικό του στόματός μου. Για μια ακόμη φορά με φιλά επιδέξια… χωρίς καμία αμφιβολία.

Η χαρά του κάθε φιλιού δεν μου επιτρέπει να διαπιστώσω ότι όσο η ώρα περνά, οι κινήσεις του γίνονται όλο και πιο βίαιες. Αισθάνομαι σαν να γαμάει το στόμα μου με τη γλώσσα του καθώς προσπαθεί να μου προσφέρει ένα από τα καλύτερά του φιλιά. Τα δάχτυλά μου βρίσκονται στα μαλλιά του, πλεγμένα μαζί με τις μπούκλες του, κρατώντας το κεφάλι του σε μια σταθερή θέση, μπας και μπορέσω να ελέγξω αυτή τη δίνη των φιλιών του. Μια στριγκλιά βγαίνει αβίαστα από το στόμα μου.

Καθώς ο δυναμισμός και των δυο μας απειλεί ν’ ανοίξει μια τρύπα στο στρώμα του κρεβατιού και να βρεθούμε στο πάτωμα, τρώγοντας όλο το στρώμα της σκόνης, βλέπω ένα χαμόγελο να ανατέλλει στο στόμα του. Καταλαβαίνει ότι τα φιλιά του μ’ έχουν φέρει σε κατάσταση απόλυτης ηδονής… στο πιο ακραίο σημείο… Πράγματι.

Αποσπώ τα δάχτυλά μου από εκεί που ήταν μέχρι αυτή τη στιγμή, δηλαδή στα μαλλιά του, και τα εντάσσω στην απαλότητα του εσωτερικού των ποδιών του, ανασηκώνοντας το κορμί του με τις παλάμες μου απαλά…

Τα φιλιά του είναι ασταμάτητα…

Οι δονήσεις του κορμιού μου δεν λένε με τίποτα να ξεθωριάσουν. Με φιλάει με βραδύτερο ρυθμό. Η γλώσσα του χορεύει με τη δική μου στον απόηχο των χτύπων τόσο της δικής του καρδιάς, όσο και της δικής μου. Τα σάλια μας αναμειγνύονται. Οι γλώσσες μας συνομιλούν μεταξύ τους, λέγοντας λόγια που το μυαλό δεν μπορεί να μεταφράσει… ίσως και να μη μπορεί ακόμη να κατανοήσει…

Ξέρει πως να φιλά. Πως να με φιλά. Πως πρέπει να με φιλά. Αχ, αυτό το φιλί. Δεν ξέρεις τι πάει να πει φιλί, αν πρώτα δεν σ’ έχουν φιλήσει μ’ αυτό τον τρόπο… να… έτσι, ακριβώς έτσι…

