«Σε θέλω», βρυχάσαι, με την χαρακτηριστική βραχνή φωνή σου

… λίγο πριν ξεκινήσεις να με φιλάς, ενώ προσπαθώ να γδυθώ όσο πιο αισθησιακά γίνεται.

Το πάθος ξεχειλίζει από το στόμα σου, δίνοντάς μου την ευκαιρία να ρουφήξω όσο πιο πολύ μπορώ…

Το ζεστό τρίψιμο του κορμιού μου και με τα δυο σου χέρια φανερώνει πόσο πολύ με χρειάζεσαι…

Το πεινασμένο σου στόμα σχεδόν καταβροχθίζει το δικό μου

Οπισθοχωρεί ς μόνο για να βγάλεις κι εσύ τα ρούχα και τα παπούτσια σου

Η αποκάλυψη της γύμνιας σου μου δίνει την αφορμή να αναλάβω δράση.

Πέφτω με τα μούτρα στις ρόγες του στήθους σου

Τις γλείφω έτσι όπως είναι… στητές και περήφανες, μεγάλες… καφετιές…

… ξεχωρίζουν όπως οι χτιστοί σταυροί στα αιγαιοπελαγίτικα παρεκκλήσια

Δεν μπορώ να στερηθώ τούτη την απόλαυση…

Το πρόθυμο στόμα μου με περίσσια επιπολαιότητα διασκεδάζει φυλακίζοντάς τις μέσα του

Καθώς πλησιάζει η στιγμή για το επόμενο φιλί σου, καίγομαι όπως ένα δάσος όταν το ορέγεται ο εμπρηστής…

Μπορώ να δοκιμάσω τη γεύση της μοσχοβολιστής σου ανάσας ενώ με φιλάς

Μπορώ να εισπνεύσω τη μυρωδιά σου σκαλίζοντας τη σάρκα σου με τη μύτη μου

Τα δάχτυλά σου κάνουν πατινάζ στην υγρή θερμότητα της επιδερμίδας μου

Το πάθος κυλάει πάνω στα κορμιά μας, καθώς πιπιλίζουμε ο ένας τον άλλο…

«Μπες μέσα μου… τώρα», απαιτώ…

… και σε καθοδηγώ μέχρι να εκτελεστεί η απαίτησή μου.

Ιδρύεις με τυμπανοκρουσίες καρδιάς τον απαραίτητο ρυθμό

… μπαινοβγαίνοντας στο κορμί μου από κάτω προς τα πάνω…

Τόσο η θερμοκρασία, όσο και ο ιδρώτας, απλά συνεχίζουν να αυξάνονται.

Τα κορμιά μας θα παραμείνουν για πολύ ώρα σκλαβωμένα, υπό την επήρεια αυτής της ανόητης συνήθειας, της λαγνείας του έρωτα…

