Ετικέτες

Ένιωσα το άγγιγμα του πάθους του από το πρώτο δευτερόλεπτο που μπήκα στο καθιστικό, έβλεπε έναν αγώνα μπάσκετ στην τηλεόραση, του έφερα καρπούζι για να τον δροσίσω. Το άρωμά του, το πικάντικο άρωμά του, εισέβαλε στην μύτη μου, είναι το άρωμα του μωρού μου, του ανθρώπου που αγαπώ. Με είδε, το πρόσωπό του φωτίστηκε, χαμογέλασε, δεν ξέρω αν χαμογέλασε που είδε εμένα ή το καρπούζι, θέλω να πιστεύω πως μου χαμογέλασε. Άφησα το πιάτο με το καρπούζι στο τραπεζάκι, κάθισα στην αγκαλιά του, μοιραστήκαμε ένα φιλί. Ναι… Βεβαιώθηκα… Είχε χαμογελάσει για μένα, τον καταλαβαίνω από τον τρόπο που με φιλά, τα φιλιά του δεν μου λένε ποτέ ψέματα. Διακρίνω στο φιλί του τον ενθουσιασμό, τα σώματά μας αναστατώνονται, τον αφήνω να γλιστρήσει τα χέρια του κάτω από τα ρούχα μου, με αφήνει να γλιστρήσω τα χέρια μου κάτω από τα δικά του ρούχα. Του βγάζω το t-shirt, οι μπούκλες του ανακατώνονται, είναι τόσο γλυκός, τόσο όμορφος, κοιτώ το κορμί του, θέλω να γλύψω κάθε εκατοστό του δέρματός του. Αισθάνθηκα φοβερά αδύναμος, έτρεμα στη σκέψη πως ότι κάνουμε θα μας οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε ένα υπέροχο γαμήσι. Τον ξαπλώνω στον καναπέ, φιλιόμαστε, μου βγάζει την μπλούζα, μυρίσω την αναπνοή του, φιλά τον λαιμό μου με τα μαλακά, καυτά χείλια του, στη συνέχεια το στήθος μου, βγάζει το παντελόνι του, το σλιπάκι του, τα πετά στο πάτωμα, το σλιπάκι του πέφτει πάνω στο καρπούζι, αισθάνομαι τον σκληρό πούτσο του, με γυρνάει μπρούμητα, χωρίζει τα κωλομέρια μου, βάζει την γλώσσα του στην τρύπα μου, τον αφήνω να αισθανθεί την θερμότητα και την υγρασία της, ο πούτσος του με πιέζει, δεν μπορώ να κρατηθώ σ’ αυτή τη πρόσκληση… γυρνώ, αρπάζω τον πούτσο του, γλιστρώ το ροδοκόκκινο κεφάλι στο στόμα μου, το γλύφω με μανία σαν να είναι γλειφιτζούρι από σοκολάτα, σηκώνω το βλέμμα μου, τον κοιτώ, το απολαμβάνει, χώνω τον πούτσο του στο στόμα μου, αργά, αργά, ολόκληρο, τον βγάζω μόνο για δυο τρία δευτερόλεπτα, τον χώνω ξανά, τον πιπιλίζω με την γλώσσα μου, τον τραβώ έξω, κάθε φορά τον ικανοποιώ με διαφορετικό τρόπο, τον φιλώ, τον αφήνω να δοκιμάσει μέσω των χειλιών μου την γεύση του πούτσου του, μου χαμογελά, φιλιόμαστε έντονα, σηκωνόμαστε και οι δυο όρθιοι, αρχίζουμε να τραβάμε μαλακία στους πούτσους μας, είμαστε δυο τζεντάι που κρατάμε στα χέρια μας τα πολύτιμα όπλα μας… Χύνουμε…

