Σήμερα είμαι και πάλι διαθέσιμος στις ορέξεις του μωρού μου. Θα κάνω ότι μου πει. Θα πάω σπίτι, θα ξαπλώσω, θα τον περιμένω, καυλωμένος, με τον πούτσο σηκωμένο, θα τον θέλω απελπισμένα, θα δώσω όλο μου το είναι για να τον ικανοποιήσω, θα αγγίξω οτιδήποτε μου πει πως θέλει ν’ αγγίξω. Θα του χαμογελάσω όταν θα μπει στο δωμάτιο, ξέροντας πως δεν μπορώ να τον συναγωνιστώ στο χαμόγελο, είναι και θα είναι ακαταμάχητος… Τέλος πάντων, θα του χαμογελάσω, θα μετράω τα βήματά του μέχρι να έρθει στο κρεβάτι, θα μετράω τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα μέχρι να βγάλει τα ρούχα του. Θα τραβάω μαλακία τον πούτσο μου για να τον κρατήσω ετοιμοπόλεμο, θα τον κοιτώ έντονα για να μπορέσει να δει το πόσο τον θέλω, τα δάχτυλά μου θα γλιστρούν ρυθμικά σε όλο το μήκος του πούτσου μου, δεν θα ξεκολλά το βλέμμα του από πάνω μου. Μετά… Θα σταθεί από πάνω μου, θα παίζει με τον πούτσο του, το ξέρει πως μ’ αρέσει να τον βλέπω όταν μαλακίζεται, είναι πολύ ερωτικός, θα του πω πόσο πολύ τον θέλω, πόσο πολύ τον χρειάζομαι, θα του κάνω χώρο να ξαπλώσει δίπλα μου, θα τον αγγίξω, θα με αγγίξει… Θα με γαμήσει… Θα τον γαμήσω… Θεέ μου, πόσο μου αρέσει ο τρόπος που με γαμάει…

