Ένα μαντήλι καλαματιανό, σφικτά δεμένο στο πίσω μέρος του κεφαλιού, μ’ εμποδίζει να δω.

Το ένα μου χέρι, είναι επίσης δεμένο στο κεφαλάρι του κρεβατιού, με μια γραβάτα.

Με το άλλο, χαϊδεύω συγκινημένος το διαρκώς αυξανόμενο μέγεθος του ανδρισμού του.

Έτσι όπως χαμογελώ, μου ξεφεύγουν αναστεναγμοί χαράς… συνειδητής χαράς για τις πράξεις μου…

Τα χέρια μου είναι δυνατά, χέρια ενός άντρα που έχει μάθει να εργάζεται, αλλά και τρυφερά όταν πρέπει ν’ αγγίξουν κάτι.

Τα δάχτυλά μου, έτσι όπως γλιστρούν στο ιδρωμένο κι έτοιμο για όλα κορμί του, προσφέρουν το απόλυτο μασάζ…

Ασυναίσθητα… ή καλύτερα ενστικτωδώς, ανοίγω κάθε τόσο το στόμα μου…

Καθώς σκύβω, ο πούτσος του αγγίζει διακριτικά τα χείλη μου.

Η γεύση των σταγόνων του διάφανου σπέρματός του νοστιμίζει το στόμα μου.

Τον παίρνω μέσα μου… αρχικά μόνο τον μισό, στη συνέχεια όμως τον ρουφάω ολόκληρο

Τρέχω τη γλώσσα μου σε όλο το μήκος του, χαϊδεύοντας απαλά – απλά τη βάλανό του.

Έτσι όπως τον έχω στο στόμα μου, βαθιά στο λαιμό μου, τα δάχτυλά μου συμπιέζουν τα αρχίδια του…

Η δράση επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά…

Ξανά και ξανά…

Είμαι και πεινασμένος και επίμονος.

Ο οργασμός βαθιά μέσα του ωθεί το σπέρμα του σε μια αμείλικτη απόδραση.

Η γλώσσα μου παίζει μαζί του όσο πιο καλά γίνεται

Οι δονήσεις και οι σπασμοί του γαργαλούν τον ουρανίσκο μου…

Το μέγεθός του δημιουργεί ένα προσωρινό μποτιλιάρισμα μέσα στο στόμα μου…

Νιώθω την πίεση να αυξάνεται…

Είναι έτοιμος να εκραγεί… για μένα, μόνο για μένα…

Λύνει τα μάτια μου την πιο κατάλληλη στιγμή… τη στιγμή της εκσπερμάτισης

Πιπιλίζω, πεινασμένα, άπληστα…

Δωσ’ μου τα όλα τώρα, φωνάζω…

Τρέμω στην άμεση απάντηση του…

Οι χυμοί του ρέουν ελεύθερα… παντού…

Αμέσως μετά, φιλά το λαιμό και τους ώμους μου

Αγκαλιαζόμαστε…

Λύνει το άλλο μου χέρι…

Χαλαρώνουμε.

