Με γαμάς κρύβοντας το στόμα μου με το μαξιλάρι…
Κι όμως…
Ψιθυρίζω λόγια αγάπης στα πρόθυμα αυτιά σου…
Σε ενημερώνω ξανά και ξανά πως είσαι ο άντρας της ζωής μου…
Καταπίνω όλα τα υγρά που παράγει το κορμί σου…
Η καρδιά σου αντικαθιστά τη δική μου…
Γράφω μικρές, γλυκές λέξεις με τα δάχτυλά μου πάνω στο στήθος σου…
Κι εσύ μου χαμογελάς…
… και γλύφεις το πίσω μέρος του δεξιού μου αυτιού…
Κάθε άγγιγμα και μια λέξη…
Κάθε φιλί και ένας αναστεναγμός…
Συνειδητά εξωραΐζω το μέτωπό σου από τις μπούκλες σου…
Το πρόσωπό σου φωτεινό…
Ότι χρειαζόμουν τόσο καιρό το έχω βρει σ’ εσένα…
… όλα όσα απαιτούσα…
Το στόμα σου με τροφοδοτεί με οξυγόνο…
Σπρώχνω με τη μουσούδα μου τον πούτσο σου προς τα πάνω…
ψηλά…
Θέλω τον δω σκληρό…
Να τον κρατήσω σαν τρόπαιο στα χέρια μου..
Τα χείλια μου σαν κλειδαριά τον φυλακίζουν μέσα στο στόμα μου…
Είμαι έτοιμος να κάνω μπουρμπουλήθρες με το σπέρμα σου…
Είμαι άρρωστος… άρρωστος, τρελός για σένα…
Αρχίζω να φωνάζω πόσο σ’ αγαπώ…
Τα σαγόνια μου ηττούνται από τη σκληρότητα του πούτσου σου…
Πονάνε…
Τα δάχτυλά σου σύρονται πάνω στο κορμί μου…
Ο πούτσος μου σηκώνεται και ντροπιάζει τα βουνά με το ύψος του…
Η παραγωγή του καυτού σπέρματος ξεκινάει…
Αισθάνομαι τον βραχίονά σου γύρω μου…
Το πόδι σου πάνω στο γόνατό μου…
Τα χείλια σου πάνω στον λαιμό μου…
Προσπαθώ να πιάσω την αναπνοή σου…
Τα δάχτυλά μου γρατσουνίζουν τον λαιμό σου…
Το πάθος σου με καίει με τις φλόγες του…
Θα με αφήσεις να καώ;
Ή θα πιάσεις τον πούτσο σου όπως ο πυροσβέστης την μάνικα και θα σβήσεις τη φωτιά που μ’ άναψες;

