Κλείσε τα μάτια σου.
Μπορείς να αισθανθείς το άγγιγμά μου;
Ανάπνευσε βαθιά…
Μπορείς να μυρίσεις το δέρμα μου;
Άκου…
Μπορείς να ακούσεις τους χτύπους της καρδιάς μου;
Το χαμόγελό σου με σκοτώνει…
Πεθαίνω σιγά-σιγά… δευτερόλεπτο το δευτερόλεπτο…
Θέλω να σε πνίξω με τα φιλιά μου… μα σ’ αγαπώ…
Θέλω να σε ρίξω κάτω από το κρεβάτι… μα σε χρειάζομαι…
Θέλω να σηκωθώ, έστω και για λίγο, έστω και για ένα ποτήρι νερό… μα είσαι ήδη μέσα μου… μέρος του κορμιού μου…
Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να σταματήσεις…
Η φωνή σου τρυπάει το κεφάλι μου…
Μου ψιθυρίζεις γλυκόλογα…
Το χέρι σου ακουμπάει στον λαιμό μου…
Τα χείλια σου φιλούν τα βλέφαρά μου…
Φιλώντας σε… σκουπίζω τον ιδρώτα από το πρόσωπό σου…
Κοιτώντας σε… διαπιστώνω πως είσαι ταυτόχρονα ο εραστής μου, ο πατέρας μου και το μωρό μου…
… η Νέμεσις, η καταστροφή μου και ο θάνατός μου…
Πάρε με…
Γάμησέ με…
Ξέσκισέ με…
Εξουσίασέ με…
Κλείσε τα μάτια σου και…
… νιώσε με…

