Στη τρωτή απαλότητα του δέρματός του σέρνω τα δάχτυλά μου…
Είναι ξαπλωμένος μπρούμυτα…
Το σεντόνι σκεπάζει μόνο τα πόδια του…
Το υπόλοιπο κορμί του είναι γυμνό…
Γυμνός είναι και ο στρογγυλός κώλος του…
Με τις άκρες των δαχτύλων μου περπατώ πάνω του…
Εξερευνώ τον καρπό του…
ψαρεύω τις τρίχες του χεριού του μέχρι τον αγκώνα…
Φιλώ τον βραχίονά του…
Συνεχίζω την ανοδική μου πορεία…
Ένα άλλο δάχτυλο είναι ήδη έτοιμο για το ταξίδι αυτό…
ακολουθεί την ίδια πορεία…
την ίδια ακριβώς πορεία…
Ταξιδεύει πάνω στους ώμους του… στον αυχένα του… στο λαιμό του…
Όταν το ταξίδι τελειώνει, ξεκινάει ένα άλλο…
Νέο δάχτυλο…
Ίδια διαδρομή…
Σχεδιάζω γραμμές πάνω στο κορμί του ενώ κυλώ το δάχτυλό μου…
Το κινώ σταθερά…
σκόπιμα…
Επαναλαμβάνω ξανά και ξανά τις ίδιες κινήσεις…
διαφοροποιώ ελάχιστα τη πορεία μου…
Θέλω πάντοτε να τον εκπλήττω…
Ο νέος προορισμός είναι οι ρόγες του στήθους του…
Κόβω βόλτες γύρω-γύρω…
… γύρω από τις ρόγες του…
Επιμένω κάνοντας συνεχόμενους κύκλους για πολλή ώρα…
σαν να θέλω να τις λιώσω…
Ένα άλλο δάχτυλο κυλάει πάνω στο λαιμό του…
Σκαρφαλώνει στο μήλο του Αδάμ…
Κάνει τσουλήθρα προς τα κάτω…
γλιστράει προς την άλλη πλευρά του λαιμού μου…
Ο πούτσος μου υψώνεται σαν ανελκυστήρας καθώς τουρλώνει τον κώλο του…
Το δάχτυλό μου περπατάει κατά μήκος της σπονδυλικής του στήλης…
… στις κορυφές των μυών της αρρενωπής ομορφιάς του…
Ξανά… Ξανά…
Σκύβω και φιλώ τη πλάτη του…
Το δέρμα του μυρίζει άρωμα πατσουλί…
Ενώνω όλα τα δάχτυλά μου και του κάνω μασάζ…
Πιέζω το δέρμα του σταθερά…
του χαρίζω ένα μέρος της θερμότητάς μου…
Το περίγραμμα του κορμιού του σχεδιάζω ξανά…
Με προσελκύει τόσο πολύ ο κώλος του…
… οι καμπύλες του κώλου του…
Μου θυμίζουν κύματα αγριεμένης θάλασσας…
…. που με παρασέρνουν…
Το απαλό του δέρμα γίνεται δικό μου…
Χαράσσω πάνω του τα σημάδια μου…
Σημάδια-μηνύματα που χρήζουν αποκρυπτογράφησης για να γίνουν κατανοητά…
Και τα δυο μου χέρια γλιστρούν πάνω στο κορμί του…
… θαρραλέα…
Η έντασή του απελευθερώνεται…
Χαλαρώνει…
Οι σκέψεις που κρατούσε φυλαγμένες στο μυαλό του εξαφανίζονται…
Οι κινήσεις επαναλαμβάνονται…
Τα κόκαλά του λυγίζουν σαν λειωμένο μέταλλο…
Συγχωνεύω τα χέρια του…
Το άρωμά του ποτίζει ξανά τα ρουθούνια μου…
Σταματώ απότομα το μασάζ…
Τις ερωτήσεις των χεριών μου διαδέχονται οι απαντήσεις του κορμιού του…
Με τα δάχτυλά μου μετρώ τα κόκκαλα του στέρνου του…
Ο ρομαντισμός μου αποκαλύπτεται…
Ξανά… ξανά…
Η γνώση του καλού εραστή αποδεικνύεται μέσα από το άγγιγμα αυτών των χεριών…
Ψάχνω μέσα στην κωλοτρυπίδα του και συλλέγω στα δάχτυλά μου μυρωδιές μοναδικές…
Τα δάχτυλά μου είναι έτοιμα να ακολουθήσουν νέες, άλλες πορείες…
Πορείες που θα καθορίσει το μωρό μου…
Πορείες που θα του προσφέρουν πόνο και ταυτόχρονα χαρά…
Αγάπη μου…
Ξανά… και ξανά…

