Αυτή την εξαιρετικά υγρή καλοκαιρινή βραδιά,

που η φλόγα στα κεριά τρεμοπαίζει δημιουργώντας μια ρομαντική ατμόσφαιρα

λίγο πριν κοιμηθούμε και ξεθωριάσουν τα σάλια από τα φιλιά

χαζεύουμε στην τηλεόραση μια παλιά, ασπρόμαυρη ταινία

καθισμένοι στον καναπέ, μόνο οι δυο μας.

Πίνουμε φθηνό κόκκινο κρασί και τρώμε ποπ κορν.

Η αταξία των μπουκλών του ξεσηκώνει την αντρική μου φύση που ξετυλίγεται όπως το φίδι όταν ψάχνει για τροφή… και σκληραίνει μέσα στο σορτς.

Μια στύση έτοιμη για στράγγισμα ξεπετάγεται με τρόπο μαγικό…

Το ποπ κορν γλιστρά από τα χέρια μας.

Σου λέω πώς να συμπεριφερθείς, προσπαθείς να μ’ ακούσεις… υπεκφεύγοντας

Οι πονηρές σκέψεις, μάλλον, θα μας βοηθήσουν να καθυστερήσουμε να κοιμηθούμε.

Βολικά στεγάζομαι στην αγκαλιά σου, ανιχνεύοντας εκείνο το γνωστό άρωμα του αφρόλουτρου στη σάρκα σου.

Όμως η μόνη μυρωδιά που φτάνει στη μύτη μου είναι εκείνη των ορμονών σου.

Βουρτσίζω τα μαλλιά σου με μακριά χάδια

Τα χέρια μου αποκτούν τις απαραίτητες προσβάσεις.

Με απαλά αγγίγματα περικυκλώνω τις όποιες αντιδράσεις σου.

Η ανάγκη της ερωτικής συνεύρεσης γίνεται όλο και πιο επιτακτική,

καθώς τα δάχτυλα σκορπούν εγκεφαλικά επεισόδια.

Η φαντασιώσεις μου γίνονται πιο αχαλίνωτες από ποτέ

Τα δάχτυλά σου γλιστρούν μέσα στο σορτς μου αντλώντας τον πούτσο μου ρυθμικά

Προσπαθώ να αντιμετωπίσω την επίθεσή σου αν και δεν φαίνεται καθόλου ενοχλητική… Αντιθέτως!

Κατεβάζω το σορτς και ο πούτσος μου πετάγεται σαν ελατήριο, δείχνοντας την καλή του διαγωγή…

Μια σειρά από αστραφτερές, διάφανες στάλες σπέρματος κυλούν από τη σχισμή της ουρήθρας.

Η γλώσσα σου τινάζεται έξω σαν σαύρα με σκοπό να τις συλλάβει

Καθώς προσπαθείς να τον τιθασεύσεις, τα σαγόνια σου μουδιάζουν.

Τον πιπιλίζεις όπως ακριβώς ένα τεράστιο ζαχαροκάλαμο

Σταδιακά τον χώνεις στο φιλόξενο στόμα σου.

Καθώς τον πιέζω στο πίσω μέρος του λαιμού σου, ρεύεσαι…

Προσβλέπω σε μια καλή πίπα!

Έχοντας τον πούτσο μου στο στόμα σου, καταπνίγονται όλοι οι αναστεναγμοί σου

Θα παραμείνει εκεί μέχρις ότου τα παλιρροϊκά κύματα ευφορίας σαρώσουν και τους δυο μας

Τα κορμιά μας έχουν αρχίσει να γίνονται υπερευαίσθητα

Αρκετά λεπτά της ώρας αργότερα, θα καταρρεύσουν το ένα πάνω στο άλλο… εξαντλημένα, με τους χυμούς μας αναμειγμένους…

Τα χείλη σου θ’ αφήσουν τρυφερά φιλιά στο λαιμό μου, στη συνέχεια στο αυτί μου

Και θα ψιθυρίσουν αυτές τις δυο λέξεις που πάντα μ’ αρέσει ν’ ακούω…

