Οι γραμμές που χαράσσουν ήπια τα μάγουλά σου όταν μου χαμογελάς…

Η γενναιοδωρία με την οποία μου προσφέρεις τη ζεστή αγκαλιά σου…

Η αμέριστη αφοσίωσή σου…

Η ανεμπόδιστη, ειλικρινή συγκίνηση που σε πιάνει όταν με κρατάς από το χέρι…

Η δύναμη του χαρακτήρα σου που εμφανίζεται όταν υπάρχει ανάγκη παροχής προστασίας…

Η στήριξη σου στις δύσκολες στιγμές…

Η λάμψη στα εκφραστικά σου μάτια…

Το αισθησιακό ανακάτεμα των ψιθύρων σου και των αναστεναγμών μου το πρωί όταν ξυπνάμε…

Όλα αυτά τα τιμητικά, εμπνέουν την καρδιά μου να σου τραγουδήσει απόψε

μια μελωδία αγάπης.

Ομολογουμένως, η ζωή μου έχει αλλάξει από τότε που είσαι μαζί μου.

Όλα αναδιατάσσονται, χρώματα, σχήματα, μεγέθη

Η θερμότητα του πάθους της αγάπης ξεχειλίζει από παντού

Νιώθω, επιτέλους, ολοκληρωμένος

Με την ανεπιφύλακτη εμπιστοσύνη που μου δείχνεις

δεν υπάρχουν πλέον αμφιβολίες ή φόβοι

Κάθε μέρα που περνά η αγάπη μας μεγαλώνει, ισχυροποιείται, ριζώνει βαθιά

Είναι μια αγάπη που υπομένει πολλά

… μια αγάπη με μεγάλη διάρκεια ζωής.

