Για άλλη μια φορά το κρεβάτι τρίζει… και όχι μόνο!

Προχωρά ένα βήμα μπροστά σε κάθε σπρώξιμο του κορμιού σου από το κορμί μου

Προσπαθώντας να χορτάσουμε την σφοδρή επιθυμία μας…

…είμαστε ικανοί να φτάσουμε μέχρι τον απέναντι τοίχο.

 Τα νύχια σου σκάβουν βαθιά την πλάτη μου

καθώς βαδίζω ολοένα και πιο βαθιά μέσα σου

μη χαλαρώνοντας ούτε στιγμή.

Το τέμπο παραμένει εδώ και ώρα το ίδιο.

Το κορμί σου αρχίζει να τρέμει…

Οι κραυγές που βγαίνουν από το στόμα σου ξεκλειδώνουν τις επόμενες κινήσεις μου.

Χώνω βαθιά τα δόντια μου στον ώμο σου…

Σε δαγκώνω

Τα χέρια σου αλωνίζουν το κορμί μου φτάνοντας το βαθμό της ευφορίας στα ύψη

Αλλάζοντας ρυθμό και ταχύτητα, το κρεβάτι συγκρούεται με τον τοίχο

Σε σφυροκοπώ αλύπητα

Ο ιδρώτας των κορμιών μας έχει μουσκέψει ήδη τα σεντόνια

Εκρήγνυμαι μέσα σου

Το σώμα μου δονείται από σπασμούς

Παρασυρόμαστε από το κύμα του οργασμού που μας ξεβράζει στο πάτωμα

Παραμένουμε πεσμένοι χαζεύοντας το βουητό μετά τη συνουσία

… γνωρίζοντας ότι δεν τελειώσαμε ακόμα.

