Η ζεστασιά των έμπειρων χεριών του παρεισφρέει στο κορμί μου αποδυναμώνοντας τα γόνατά μου.

Αναπνέουμε και οι δυο απότομα.

Σταδιακά, αυτή η αίσθηση της ζεστασιάς διεισδύει μέχρι και στον εγκέφαλό μου ξεσηκώνοντας ανείπωτες και ανικανοποίητες μέχρι χθες επιθυμίες.

Η άνοδος του ενθουσιασμού είναι κάτι που τα μάτια μπορούν να δουν.

Το μυαλό μου συναρπάζεται από τη μαζικότητα των συναισθημάτων.

Οι πράξεις του είναι ικανές να προσελκύσουν κι άλλα… πολλά ακόμα.

Η αρρενωπότητα του σκορπίζεται στον αέρα με το δριμύ μεθυστικό άρωμα της.

Τα δάχτυλά του γλιστρούν στο κεφάλι μου.

Τα χείλη μου τυλίγουν το βολβώδη κεφάλι του πούτσου του που στέκεται υπερήφανος μπροστά μου.

Καθώς φτάνει στα βάθη του λαιμού μου, τα μάτια μου δακρύζουν

Ο υγρός ήχος της κίνησής του αντηχεί στο λαρύγγι μου.

Κι ενώ η γλώσσα μου σαρώνει το μήκος του

η γλυκύτητα του σπέρματός  του, εκρήγνυται στο στόμα μου ανακατεύοντας τις γεύσεις.

Το κορμί του τρέμει, αργότερα όμως χαλαρώνει…

Η φωνή του ακούγεται σαν από κάπου βαθιά…

… αναστατώνοντας με και πάλι.

