Θέλω να σου εκφράσω τα αισθήματα μου για σένα, αυτά τα λόγια αγάπης που δεν είναι παρμένα από βιβλία αλλά από σελίδες που ανήκουν στο βιβλίο της καρδιάς μου. Καθώς όμως σε κοίταξα στα μάτια η φλόγα της καρδιάς μου ξεχώρισε την τελειότητα… Εσένα! Εσύ ήσουν ο άγγελος που κατέβηκε από τους ουρανούς για να πραγματοποιήσει το πιο γλυκό όνειρο της ζωής μου…
Είσαι το πρόσωπο που μόλις το κοιτώ μου δίνει νόημα στη ζωή μου και την ελπίδα ότι κάποτε θα σε κρατήσω σφιχτά στην αγκαλιά μου και δεν θα αφήσω ποτέ. Ποτέ δεν θα ανοίξω την αγκαλιά μου για να σε πάρει κάποιος άλλος που σίγουρα δεν θα σε αγαπήσει όσο εγώ… Γιατί να ξέρεις ότι εγώ θα είμαι ο κηπουρός και ‘συ το τριαντάφυλλο που δεν θα αφήσω να μαραθεί ποτέ. Ας γίνει η αγάπη μου νερό και η φροντίδα μου ο ήλιος για να σε κρατάει για πάντα ζωντανό…
Να ξέρεις αγάπη μου ότι δεν θα υπάρξει καλύτερος προστάτης για σένα εκτός από μένα ώστε να μην σε πειράξει κανείς γιατί η καρδιά μου είναι τόσο δυνατή για σένα που καμιά κατάρα, ούτε λύπη, ούτε ταραχή, ούτε αμφιβολία, ούτε μίσος μπορεί να την αγγίξει… Σε βλέπω συνεχώς, ξέρω ότι αν απλώσω τα χέρια μου θα σε αγγίξω. Θέλω να σου μιλήσω, να σου πω πόσο σε θέλω αλλά δεν μπορώ. Δεν έχω το θάρρος. Είσαι τα πάντα για μένα και εσύ δεν ξέρεις τίποτα. Θέλω τα μάτια σου να με κοιτάξουν, θέλω να με αγαπήσουν, να με αφήσουν να ταξιδέψω μαζί τους. Μακάρι να είχα τη δύναμη, να έρθω ένα βράδυ, στο όνειρο σου, να σε πιάσω απ’ το χέρι και να περπατήσουμε μαζί να ανεβούμε τις σκάλες του ουρανού και να φτάσουμε ψηλά μέχρι τ’ αστέρια. Να ανεβούμε πάνω στο πιο λαμπερό και να μας πάει στο φεγγάρι και εκεί όπως θα βλέπουμε τη γη από ψηλά, να σου πω στη χαρίζω! Θέλω να ξέρεις ότι σ’ έχω αγαπήσει πραγματικά, με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Σε λατρεύω και κάθε μέρα εύχομαι να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου μέσα στην αγκαλιά σου, να ταξιδεύω στα μάτια σου, να είμαι ο φύλακας άγγελος σου που θα φροντίζει μόνο για το δικό σου καλό. Θα σ’ αγαπώ για πάντα!!!!!!! Σ’ αγαπάω για χίλιους απλούς λόγους και τον πιο σημαντικό απ’ όλους επειδή είσαι εσύ!!! Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω… Σ’ αγαπώ γιατί στα μάτια σου βλέπω αυτό που χρειάζομαι, γιατί το χαμόγελο σου μου δίνει δύναμη. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι μια ολόκληρη έκπληξη, γιατί σε σκέφτομαι συνέχεια, γιατί με γεμίζεις… γιατί σε λατρεύω, σε θέλω, γιατί μου λείπεις, και ποτέ δε σε έχω όσο θα ηθελα… απλά σ’ αγαπώ…!
