Ετικέτες

Ήταν μια υπέροχη θερινή νύχτα η χθεσινή, το ελαφρύ αεράκι, απομεινάρι της πρωϊνής συννεφιάς εισχωρούσε με θράσος στην κρεβατοκάμαρά μου από τα ανοικτά παράθυρα. Στάθηκα στην πόρτα του μπαλκονιού, αισθάνθηκα το αεράκι να μου χαϊδεύει το γυμνό μου κορμί, το πρόσωπό μου, το στήθος, μου το πέος μου, τους όρχεις μου. Αισθάνομαι σαν να με χαϊδεύει απαλά το μωρό μου. Κοιτάζω επίμονα τα φώτα στο κέντρο της Αθήνας και μετά τ’ αστέρια. Νοιώθω φοβερά ευδιάθετος, χαϊδεύω τις ρόγες μου, το πέος μου ξυπνάει. Κλείνω τα μάτια μου καιαπολαμβάνω την στιγμή.
Στο cd player έχω να παίζει συνθέσεις του Debussy. Οι μουσικές του είναι τόσο αισθησιακές, τόσο ρομαντικές. Με διεγείρει σε απίστευτο βαθμό. Κατεβάζω τα χέρια μου και πιάνω τον πούτσο μου, είχε σηκωθεί. Χαϊδεύω τα αρχίδια μου και το τρίχωμα του εφηβαίου μου. Φαντάζομαι πως τα χέρια μου είναι τα χέρια ενός άλλου και το άγγιγμά μου είναι το άγγιγμα ενός αόρατου εραστή. Αισθάνομαι υπέροχα.
Φεύγω από την πόρτα, και κάθομαι στο κρεβάτι. Ο φωτισμός είναι χαμηλός. Από μικρός απεχθάνομαι κάθε επαφή με τα κουνούπια τα οποία κάθε χρόνο επανέρχονται δριμύτερα. Θαυμάζω τον σκληρό και ετοιμοπόλεμο πούτσο μου. Σκέφτομαι το μωρό μου που αυτή την ώρα έχει εκπομπή στο ραδιόφωνο. Αυτόματα μια σταγόνα σπέρματος εμφανίζεται στο μωβ κεφαλάκι του πούτσου μου. Βάζω το δάχτυλο στη μικρή σχισμή της ουρήθρας , συγκεντρώνω όλο το σπέρμα και βάζω το δάκτυλο στο στόμα μου. Νέκταρ, όπως λέει και το μωρό μου. Έχω μια φοβερή επιθυμία να πάρω ο ίδιος πίπα στον εαυτό μου, να ρουφήξω περισσότερο σπέρμα, να νοιώσω την γεύση του πούτσου μου , να γλείψω τουλάχιστον το ένα αρχίδι μου. Η ιδέα αυτή μου φαίνεται υπέροχη, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, με κάνει να μη θέλω να κοιμηθώ καθόλου. Ξαπλώνω στο κρεβάτι και ρυθμίζω το μαξιλάρι ώστε να ακουμπώ πιο αναπαυτικά το κεφάλι. Φέρνω τα γόνατά μου προς το στήθος μου, ο πούτσος μου βρίσκεται λίγα εκατοστά μακριά από το στόμα μου. Μπορώ να τον μυρίσω, να αισθανθώ την θερμότητα που εκπέμπει. Νοιώθω πως το αίμα έχει συγκεντρωθεί όλο στο κεφάλι μου και αν συνεχίσω θα σπάσει σαν το καρπούζι. Μου έρχεται άλλη ιδέα. Αφού δεν μπορώ να τον γλύψω, θα τον χώσω ο ίδιος στον κώλο μου. Τον πιάνω και τον πιέζω προς τον κώλο μου, είναι σκληρός, πονάω τρομερά, τα χέρια μου έχουν γεμίσει σπέρμα, ο πούτσο ς μου γυαλίζει από ταο σπέρμα και γλυστράει προς την κωλοτρυπίδα μου. Τοποθετώ ένα με δύο εκατοστά στον κώλο και ερεθίζομαι τόσο όσο σαν να μου έχωσαν πούτσο πάνω από 19 εκατοστά. Σταματώ για μια στιγμή, απολαμβάνοντας την αίσθηση της ηδονής που προσφέρει η διείσδυση του πούτσου στον κώλο μου. Δεν μένω ικανοποιημένος. Φέρνω ξανά τα γόνατά μου επάνω από το κεφάλι μου, προσπάθησα περισσότερο και κατάφερα ώστε τραβώντας τον πούτσο μου να μπορώ να τον ακουμπήσω με τα χείλια μου. Αν ήμουν πιο ευλύγιστος θα μπορούσα να τον βάλω και στο στόμα μου. Μου ήταν όμως αρκετό κι αυτό. Με τη γλώσσα μου τον χαϊδεψα ελαφρά, έγλειψα σιγά – σιγά όλο το σπέρμα που είχε και τον έπαιζα ταυτόχρονα με τα χέρια μου για να χύσω όσο περισσότερο μπορώ. Φαντασιώνομαι πως συμμετέχω σε παρτούζα, πως χύνουμε και μετά γλύφουμε ο ένας στο πρόσωπό του άλλου . Η μέση και τα πόδια μου πονάνε τρομερά, το κεφάλι μου το αισθάνομαι πρησμένο, καυλώνω περισσότερο, τραβάω γερή μαλακία με το ένα χέρι και όσο υπόλοιπο σπέρματος υπήρχε μέσα μου πετάγεται στο στόμα και το προσωπό μου. Δεν μπορώ να το καταπιώ, θα πεθάνω σαν τον Ταχτσή, το κρατώ στο στόμα μου. Ο πούτσος μου συνεχίζει να χύνει, μετά συρρικνώνεται. Μένω σ’ αυτή τη θέση για αρκετά λεπτά, με τα χύσια στο στόμα μου. Μμμ, πικάντικη γεύση, πικάντικη μυρωδιά. Ψέμματα μου λέει το μωρό μου περί νέκταρ. Πρέπει να τον ρωτήσω όταν έρθει. Προς το παρόν κατεβάζω τα πόδια μου, καταπίνω τα χύσια μου. Έχω χαλαρώσει, το στόμα μου έχει κρατήσει την πικάντικη γεύση του σπέρματος και το αεράκι συνεχίζει να μπαίνει από το ανοικτό παράθυρο του μπαλκονιού μου.
