Χαλαρώνοντας στο τέλος μιας ακόμη γεμάτης μέρας στη δουλειά

οι σκέψεις μου σφραγίζονται από το ρομαντικό μήνυμα που μου έστειλε και με πηγαίνουν μακριά…

Με ανεμελιά και χαλαρή διάθεση, βάζω στο μυαλό μου προϋποθέσεις για το τι θα συνέβαινε αν ήταν τώρα εδώ, δίπλα μου…

Σηκώνω τα πόδια μου και τα ακουμπώ στο γραφείο για να ξεκουραστώ…

Η φαντασία μου οργιάζει, διασκεδάζοντας μαζί μου

Φαντάζομαι τα χέρια του ορμώμενα από την αγάπη, να γλιστρούν στο κορμί μου σκορπώντας χάδια.

Φαντάζομαι τα δάχτυλά του να ευθύνονται για μικρά εγκεφαλικά επεισόδια καθώς συνωστίζονται κάτω από τα ρούχα μου κάνοντας κύκλους γύρω από τη σκληρή κορυφή των ρωγών του στήθους μου, οι οποίες στη συνέχεια αιχμαλωτίζονται ανάμεσα στον αντίχειρα και το δείκτη.

Φαντάζομαι τα χείλη του να σκιαγραφούν το πρόσωπό μου, αφήνοντας οιδήματα στα δικά μου χείλη

Η αισθησιακή επίθεση του μ’ αναγκάζει να πληρώσω το φόρο που μου αναλογεί.

Ενθουσιασμένος μέχρις εσχάτων, χώνω τα δάχτυλά μου στο εσωτερικό του παντελονιού μου.

Τα σπρώχνω βαθιά, βασανίζοντας τα αλύπητα μέχρις ότου χωρέσουν και τα πέντε μέσα στο σλιπ μου.

Νιώθω πόνους να κατεβαίνουν από το κέντρο του στήθους μου

Χαϊδεύω και τσιμπολογώ τον πούτσο μου, αυξάνοντας το μέγεθός του… επειγόντως.

Καθώς οι αναστεναγμοί μου απελευθερώνονται ένας – ένας, τα δόντια μου πιάνουν τα χείλη μου κοκκινίζοντας τα όπως ένα δέρμα καυτό όταν βρίσκεται σε έξαψη

Μια πλημμύρα εύγεστων και μυρωδάτων χυμών αναβλύζει από το σώμα μου

Τα δάχτυλά μου αρχίζουν να συνάπτουν σχέσεις πάθους με τον πούτσο μου

Το κορμί μου τρέμει…

Κρατιέμαι από το γραφείο για να διασφαλίσω τη μη πτώση μου καθώς ο ερωτικός σεισμός συνεχίζεται

Οι αναστεναγμοί της ικανοποίησης εναλλάσσονται μ’ αυτούς της ευφορίας

 Φαντάζοντας ότι τα δάχτυλά μου είναι τα δικά του, επιτυγχάνω μια εντυπωσιακή εκσπερμάτιση…

