Σήμερα το πρωί ξύπνησα την αγάπη μου
μ’ ένα φιλί…
… όχι, όμως στο στόμα.
Ισορρόπησα το κορμί μου πάνω στο δικό του
κι έτσι όπως κοιμόταν
ακούμπησα τα χείλια μου στον πούτσο του
παίρνοντας μια πρώτη γεύση…

Ξύπνησε τρομαγμένος
Έκπληκτος…
Στη συνέχεια υποχώρησε
συγκαταβατικά ακούμπησε τα χέρια του στο κεφάλι μου
καθοδηγώντας τις κινήσεις μου

Άγγιξα με τη γλώσσα μου τον πούτσο του λατρεμένου μου μωρού
Τον ρούφηξα
Η ανάσα μου καυτή
Η γλώσσα μου υγρή
Το στόμα μου φιλόξενο σαν σπηλιά
έτοιμο να γεμίσει από τον τεράστιο πούτσο του μωρού μου

Βόγκηξε
Οδήγησα πιο βαθιά τον πούτσο του…
πιο βαθιά
χάθηκε ο πούτσος του…
μέσα στο στόμα μου…

Τέντωσε το κορμί του
Και μου έδωσε ότι ποθώ
Όλα τα χύσια του
Όλα όσα μπορούσε να μου δώσει πρωί – πρωί
Όλα όσα έκρυβε μέσα στα αρχίδια του…
Όλα μου τα έδωσε…

Ένα σπέσιαλ φιλί
έδωσα στην αγάπη μου
Σήμερα.
Όχι όμως στο στόμα

