Ακουμπώ το μάγουλό μου στο μάγουλό του καθώς χορεύουμε.
Χορεύουμε υπό τους ήχους της μουσικής.
Η αγάπη μας γίνεται πιο ισχυρή
σε κάθε βήμα μας… σε κάθε χορευτική φιγούρα…
Η μελωδία είναι μοναδική…
Η μουσική είναι κατευναστική…
… όχι μόνο για τα αυτιά μας
αλλά και για τις καρδιές μας.
Ένα απαλό αεράκι φυσάει
Δροσίζοντας τα κορμιά μας
Ένα τραγούδι τελειώνει, ένα άλλο αρχίζει…
Ο χορός συνεχίζεται…
Ακουμπώ τα χείλια μου στον λαιμό του…
Τα δάχτυλά μου τρέχω ανάμεσα στα σγουρά μαλλιά του
Στις λατρεμένες μπούκλες του…
Με δυσκολία απομακρύνω τα δάχτυλά μου από εκεί…
Σαν να είναι μαγνήτης με κρατάνε κολλημένο πάνω τους.
Συνεχίζουμε να χορεύουμε
Μόνοι μας… δυο εραστές
Συνεχίζουμε να χορεύουμε κάτω από τη λάμψη των αστεριών
Αγκαλιασμένοι
Το πάθος είναι έτοιμο να μας κάψει.
«Σύντομα όλος ο κόσμος θα εξαφανιστεί…
… θα μείνουμε μόνο εσύ κι εγώ…», του λέω
Χαμογελάει…
«Τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό;», με ρωτάει…
Η φωνή του απαλή, ευγενική… σαν ψίθυρος είναι.
Τα χείλια του ακουμπάνε στο αυτί μου.
Ο πούτσος μου ταράζεται… γίνεται ανήσυχος
Αισθάνομαι τα χέρια του να περιπλανιόνται πάνω στο κορμί μου
Μετά βίας μπορεί να τον συγκρατήσει το ύφασμα του παντελονιού μου…
Σταματάμε τον χορό…
Πρέπει να επιστρέψουμε στο σπίτι μας.
Μαζεύουμε τα κινητά πάνω από το τραπέζι
Λέμε αντίο στους φίλους μας…
Φεύγουμε από το μπαρ
Περπατάμε προς το αυτοκίνητο
Ευτυχώς το ξενοδοχείο δεν είναι πολύ μακριά.
Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο
… τον φιλώ στο στόμα
Δεν ξέρω αν είναι σωστό ή όχι
Καθοδηγώ το χέρι του πάνω στον πούτσο μου…
Σταματώ έξω από ένα πάρκο, κοντά στο ξενοδοχείο
Μου ανοίγει το φερμουάρ του παντελονιού
Το σκοτάδι δεν μου επιτρέπει να δω όσα θέλω
Όμως…
Το πάθος ξεχειλίζει από τα χείλια μου
Το μεταδίδω ακουμπώντας τα πάνω στα δικά του…
Μου τραβάει προς τα κάτω το παντελόνι παρέα με το σλιπ…
Το σημείο που έχουμε παρκάρει είναι απομονωμένο
Τα αστέρια στον ουρανό…
… μας χαρίζουν το φως τους.
Με φιλάει…
Ένα μούδιασμα νιώθω στη βουβωνική μου περιοχή
καθώς αισθησιακά τα χέρια του κινούνται πάνω στον πούτσο μου
Τη σιωπή πολύ γρήγορα
σπάνε οι αναστεναγμοί
Έχοντας το στόμα του πάνω στον πούτσο μου
ξεκινώ να βογκώ.
Το στόμα του καυτό… υγρό… έμπειρο
Ποτέ δεν έχω αισθανθεί καλύτερα
Η καύλα τυλίγει το μυαλό μου
Ενώ ρουφάει τον πούτσο μου
Το χέρι μου τρίβει το στήθος του
Χωρίς παύση
Αδιάκοπα
Το άλλο χέρι το χώνω μέσα στο παντελόνι του
Ο πούτσος του είναι υγρός
Θέλω να τον δοκιμάσω κι εγώ
Θέλω να σπαταλήσει το σπέρμα του στο στόμα μου
«Περίμενε ένα λεπτό…», του λέω…
«Θέλω αυτή η πίπα να διαρκέσει για πάντα…», του λέω…
«Θέλεις να χύσεις εδώ ή να πάμε στο σπίτι;», μου προτείνει…
«Δεν έχω καιρό για χάσιμο…», του λέω…
Οι προθέσεις μου είναι σαφείς…
Δεν θέλω να σταματήσει την πίπα…
Μου τρίβει τα αρχίδια
Μετά από αυτό δεν μπορώ με τίποτα να οδηγήσω…
Μου είναι δύσκολο
Ο πούτσος μου είναι σκληρός
Τον κοιτάζω…
Η αγάπη ξεχειλίζει από τα μάτια του…
Κάθεται πάνω μου
Πάνω στα γόνατά μου
Μέσα στο σκοτάδι βρίσκω την υγρή του κωλοτρυπίδα
Την καυτή του κωλοτρυπίδα
Φιλώ τον λαιμό του
Τα χείλια μου κινούνται πάνω στο πρόσωπό του…
Ρουφώ έναν-έναν τους λοβούς των αυτιών του…
«Άγγιξέ με…», αναστενάζω…
Σαν θηλάζον νεογνό ρουφώ τα χείλια του…
Πειράζω τις ρόγες του…
Τις ρουφάω δυνατά
Οι αισθήσεις μου με οδηγούν να κάνω πράγματα τρελά…
Κινεί τα χείλια του προς τα κάτω
προς το ζουμερό κεφάλι του πούτσου μου…
Χρησιμοποιεί τέλεια τη γλώσσα του…
Ζαλίζομαι από το πάθος…
«Γάμησέ με…», μου ζητά…
«Περίμενε…», του λέω…
Θέλω να χύσω μέσα στο στόμα του…
Απολαμβάνει τη μυρωδιά του πούτσου μου…
Είμαι σίγουρος πως μπορεί να απασχολήσει το στόμα του πάνω στον πούτσο μου μέχρι το ξημέρωμα…
Η γλώσσα του με ερεθίζει…
Τα χείλια του πεισμώνουν την σκληρότητα του πούτσου μου…
Τα έντονα συναισθήματα δεν μπορούν να σταματήσουν…
Αισθάνομαι τα αρχίδια μου να σφίγγονται… να συρρικνώνονται…
Συγχρόνως ο πούτσος μου εκρήγνυται…
Χύνω ενώ τα πόδια μου τρέμουν
Από την καύλα και το βάρος του σώματός του…
Ο οργασμός μου σιγά-σιγά σβήνει…
… ενώ μέσα στο στόμα του τα χύσια μου ανακατεύονται με τα σάλια του…
Μου χαμογελάει…
Στο σκοτάδι τα δόντια του αστράφτουν…
Κρατώ με περηφάνια τον πούτσο μου στο χέρι
Και τον τινάζω με χαρά
Το σπέρμα ρέει πάνω στο χέρι μου…
Η νύχτα είχε ξεκινήσει μ’ ένα ρομαντικό χορό
Και τελειώνει τόσο όμορφα…

