Οι πινελιές των δαχτύλων σου μου προσφέρουν κάτι από την απαλότητα της σάρκας σου.

Χαϊδεύοντάς με, υφαίνεις σιγά – σιγά τον τελευταίο οργασμό της ημέρας.

Το κορμί μου θερμαίνεται και υγραίνεται εξαιτίας σου

Είσαι αποφασισμένος να μην αφήσεις ανεφάρμοστη καμία από τις επιθυμίες σου

Αναστενάζω άμεσα με το που βλέπω τη διέγερσή σου

Η άκρη του αντίχειρά σου σχεδιάζει προσεκτικά κύκλους πάνω μου

Βαθιές αναπνοές ξεφουσκώνουν τα πνευμόνια μου, καθώς αισθάνομαι το άγγιγμα της υγρής γλώσσας σου που αντικαθιστά τα δάχτυλά σου.

Τα βλέφαρά μου ανοιγοκλείνουν από μόνα τους

Είναι προφανές ότι θέλω να γευτώ το νέκταρ που παράγει το κορμί σου

Το μυαλό μου πιστεύει ότι το σώμα μου μπορεί ν’ αντέξει μια ακόμη επίθεσή σου στο κρυφό βασίλειό μου…

Οι φλέβες μου φουσκώνουν από την υπεραιμία

Οι αναστεναγμοί της διέγερσης που έχεις προκαλέσει, γρήγορα αντικαθίστανται με ηχηρά βογγητά…

Η άφιξη του σκληρού ανδρισμού σου μέσα μου δεν είναι καθόλου προβλέψιμη…

Τα πόδια μου ριγούν…

Αισθάνομαι σαν να μ’ έχει χτυπήσει υψηλή ηλεκτρική τάση ρεύματος…

Τα χέρια σου κρατούν ακίνητα τα δικά μου

Η πρησμένη βάλανός σου διαπερνά το κορμί μου χωρίς να συναντήσει την αποφασιστική αντίστασή μου

Η περίμετρος του ανδρισμού σου δοκιμάζει τα όρια της ευκαμψίας μου

Ξεκινάς ένα μαραθώνιο κινήσεων μπρος και πίσω, μέσα κι έξω, που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά με ταχύτητα διαφορετική κάθε φορά.

Φτάνω εύκολα στο σημείο του οργασμού… ενός οργασμού που συντρίβει βίαια την ύπαρξή μου και στοιχειώνει με γαργαλιστικές εικόνες τον εγκέφαλό μου…

Με την εκσπερμάτωσή σου, όλα υποχωρούν…

Με τα δάχτυλά μου βουρτσίζω απαλά τα μαλλιά σου, ενώ το ελαφρύ αεράκι της αναπνοής σου ξεσηκώνει τις τρίχες στο στήθος μου.

Οι καρδιακοί παλμοί επανέρχονται στους φυσιολογικούς τους ρυθμούς…

Πέφτουμε και οι δυο στην ησυχία του σκότους

Η ζεστασιά της αναπνοής σου και η ευγένεια της αφής σου με ηρεμούν… με χαλαρώνουν… μπορώ να πω ότι με κοιμίζουν, κιόλας…

Απλώνω το χέρι μου πάνω σου, για να βεβαιωθώ ότι αυτό που ζω δεν είναι όνειρο

Νιώθω το σύμβολο του ανδρισμού σου που είναι μακρύ, ίσιο και σκληρό σαν το ατσάλι

Επιβεβαιώνομαι…

