Επιτέλους γυμνοί…!

Ειλικρινά, απορώ γιατί δειλιάζαμε τόσες ώρες.

Τα άκρα μας μπερδεύονται, τα κορμιά πιέζουν το ένα το άλλο.

Τα δάχτυλα αφήνουν τρυφερά χάδια.

Συλλαμβάνοντας με τα δόντια μου τα χείλια σου, αισθησιακά τυλίγω τη γλώσσα μου γύρω από τη δική σου…

Χάνω τον εαυτό μου, κυριολεκτικά, μέσα στο πρώτο μας φιλί…

Μεταμορφώνομαι, γίνομαι αυθάδης…

Δείχνω ότι αυτό που μου λείπει είναι η συστολή

Παιχνιδιάρικα κακός, δαγκώνω τις ρόγες σου και τις ρουφώ μέχρις ότου διογκωθούν από τον ερεθισμό.

Ο πούτσος σου, οδυνηρά άκαμπτος, στάζει τους χυμούς σου πάνω μου.

Φιλώντας με λαχτάρα τη σάρκα σου, αισθάνομαι την ανάσα σου κι ακούω τους αναστεναγμούς σου.

Κάνοντας μασάζ στους μηρούς και τους γοφούς σου, σάλια κυλούν στις γωνίες των σφιγμένων μου χειλιών.

Το δέρμα μου γαργαλιέται από τις άκρες των μπουκλών σου που χαλαρώνουν ακριβώς πάνω από το κορμί μου.

Με αισθησιακά πειράγματα ευαισθητοποιώ τον ανδρισμό σου

Έχω σχέδιο και στρατηγική… δεν τις μπορώ τις βιασύνες

Ό,τι κι αν συμβεί θέλω να είναι απλά συναρπαστικό.

Ο πούτσος σου, απίστευτα φουσκωμένος, μου διδάσκει ότι η καλή δουλειά μου τελικά ανταμείφθηκε.

Ξύνω την επιφάνεια του με το μικρό μου δάχτυλο

Στη συνέχεια γαργαλάω με το νύχι μου τη φλέβα στο πλάι…

… μετά, σκουπίζω την κορυφή της βαλάνου σου που είναι στολισμένη με κηλίδες σπέρματος

Τα πειράγματά μου δυναμώνουν τη σκληρότητα της στύσης σου

Χαμογελώ ευχαριστημένος…

Με επιδεξιότητα σου δείχνω όλα όσα έχω μάθει στο μάθημα «Πώς να πετύχετε μια ασέλγεια»

Καθώς σε γρατσουνίζω με το νύχι μου, το βλέπω να καλύπτεται από σπέρμα

Αμέσως το απομακρύνω και το ακουμπώ στα χείλη μου

Γεύομαι την αλμυρή γεύση των χυμών σου

Κάποια δάχτυλά μου χαϊδεύουν πάνω – κάτω τον πούτσο σου, κάποια άλλα πειράζουν τη βάλανο

Τα βλέφαρά μου κυματίζουν, η αναπνοή μου γίνεται όλο και πιο τραχιά…

Ο ήχος της καρδιάς μου επιπλέει στην ατμόσφαιρα μέχρι ν’ ακουστεί το μεγάλο μπαμ της εκσπερμάτισης σου.

