Μη τρομάζεις γλυκέ μου εραστή…
Οι ήχοι που ακούγονται είναι οι πρώτες βροντές μιας καλοκαιρινής θύελλας…
Ο ουρανός σχίζεται στα δυο από τις αστραπές…
Μη φοβάσαι…
Έλα και κρύψου στην αγκαλιά μου…
Σαν να είσαι βάρκα σε νερά ήρεμου λιμανιού θέλω να αισθανθείς…
Κούρνιασε σαν μικρό γατάκι…
Βάλε τα πόδια σου πάνω στα πόδια μου
και πιάσε μου τα χέρια…
Έτσι θα αισθανθείς πιο ασφαλής…
Πιο ασφαλής από ποτέ…
Κοιτώντας σε στα μάτια…
… σε φιλώ…
Στο κρεβάτι ανάσκελα σε ρίχνω…
Ξαπλώνω πάνω σου…
Καλό αγόρι…
Αυτό το κρεβάτι είναι τόσο γερό… σαν να το έφτιαξαν μόνο για μας…
Θέλεις να το πάρουμε μαζί μας στην Ελλάδα;
Είμαι τρελός… το ξέρω…
Αλλά και γι’ αυτό εσύ φταις…
… εσύ έχεις την ευθύνη…
Με τρελαίνουν τα μάτια σου… όταν τα κοιτώ…
Πρέπει να αλλάξω την πορεία του βλέμματός μου…
Πρέπει ν’ αφήσω το βλέμμα μου να ταξιδέψει σε άλλα σημεία του σώματός σου…
Στο λαιμό και στο στήθος σου για παράδειγμα…
Δεν μπορώ να αντισταθώ…
Έχω μια έντονη επιθυμία να σε θηλάσω…
Δεν ξέρω όμως τι να θηλάσω πρώτα…
… τις ρόγες σου ή τον πούτσο σου;
Το βλέμμα μου συνεχίζει το ταξίδι του στο στομάχι σου…
… στην κοιλιά σου…
Στο σύμβολο του ανδρισμού σου…
Το βλέμμα μου επιστρέφει στα μάτια σου…
Σε κοιτώ συνθηματικά… τα πόδια σου περιμένω να ανοίξεις…
Δόξα τω Θεώ!
Με καταλαβαίνεις…
Είναι τόσο σημαντικό που μπορούμε να συνεννοούμαστε με τα μάτια…
Το πρόσωπό μου θάβω πάνω στον ζεστό σου πούτσο…
Κινώ τα χείλια μου πάνω του…
Τον γλύφω…
Τρίβω πάνω του το αξύριστο πηγούνι μου…
Ο αέρας ανοιγοκλείνει τα παράθυρα…
… σφυρίζει μέσα στα αυτιά μου…
Παρατηρώ που στέκεσαι ακίνητος…
Ακίνητος σαν στρατιωτάκι…
Με το στόμα ανοικτό…
Ο πούτσος σου παραμένει άκαμπτος… σαν βράχος σε παραλία νησιού…
Οι βροντές δυναμώνουν…
Οι αστραπές φωτίζουν το πρόσωπό σου…
Θέλεις να σηκωθείς και να κλείσεις τα παράθυρα…
Δεν σε αφήνω…
Σε αρπάζω από τους αστράγαλούς σου…
Σηκώνω ψηλά τα πόδια σου…
Εισάγω τον πούτσο μου μέσα σου…
Μέσα στην κωλοτρυπίδα σου…
Ολόκληρο…
Προσέχω την έκφραση του προσώπου σου ενώ σε γαμάω…
Ψιθυρίζω τρυφερά το όνομά σου…
Μωρό μου…
Είμαι καλός; … Ικανός για εραστής σου;
Δεν μπορώ να σε κοιτάξω στα μάτια…
Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ…
Αισθάνομαι σαν άγριο ζώο που κατασπαράζει τη τροφή του…
Σπρώχνω τον πούτσο μου πιο βαθιά μέσα σου…
Βαθιά και γρήγορα…
Η πίεση του αίματος σφυροκοπάει το κεφάλι μου…
Σε κλειδώνω στην αγκαλιά μου…
Βάζω τα χέρια μου κάτω από τη πλάτη σου…
Με τα χέρια και τα πόδια σου σφίγγεις το κορμί μου…
Προσπαθώ να σε φιλήσω… αλλά δεν μπορώ…
Αναπνέω βαριά…
… σχεδόν λαχανιάζω…
Σπρώχνω πιο βαθιά τον πούτσο μου…
Όσο πιο βαθιά γίνεται…
Αισθάνομαι τη ζεστασιά την κωλοτρυπίδας σου…
Τόσο καυτή!
Τόσο υγρή!
Ρυάκια ιδρώτα σχηματίζονται πάνω στο κορμί μου…
Οι ρόγες σου τσιμπάνε το στήθος μου…
Οι πρώτες σταγόνες βροχής πέφτουν πάνω στα τζάμια των παραθύρων…
Φωνάζω το όνομά σου…
… μα δεν ακούγεται κανένας ήχος…
Η βροντή αποδεικνύεται πιο ισχυρή από τη φωνή μου…
Τα συναισθήματα που έχω δεν θα μπορούσαν να είναι καλύτερα…
Σε γαμάω πολύ καλά… καλύτερα από ποτέ…
Το μόνο που μένει…
… είναι η απελευθέρωση του σπέρματός μου…
Έ… έ… έρχεται…
Μμμμ…
Εκσπερματίζω…
Πάλι…
Και πάλι…
Πέφτω στην αγκαλιά σου…
Όλο αυτό μου φάνηκε σαν μια αιωνιότητα…
Στηρίζω τους αγκώνες μου πάνω στο στήθος σου και σε κοιτώ…
… στα μάτια…
Σε φιλώ…
Ο πούτσος μου παραμένει θαμμένος μέσα σου…

