Τρέμω στη πρώτη διείσδυση…
Ορκίζομαι στο Θεό πως ο πούτσος του μωρού μου είναι μεγαλύτερος απ’ ότι θυμόμουν…
Η δεύτερη διείσδυση είναι πιο ισχυρή…
Στην τρίτη διείσδυση τον τραβάω από τους ώμους επειδή θέλω να τον αισθανθώ να μπαίνει ολόκληρος μέσα μου…
Αλέθει την κωλοτρυπίδα μου…
… και μετά είναι η σειρά της εξόδου…
Ο πούτσος του στάζει σπέρμα, αστράφτει και είναι πανέμορφος…
Είμαι έτοιμος να τον υποδεχθώ για το δεύτερο ημίχρονο…
Εισβάλλει μέσα μου… αυτή τη φορά… πιο άγρια, πιο σκληρά…
Δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτός ο τεράστιος πούτσος μπαινοβγαίνει μέσα στην κωλοτρυπίδα μου με τόση ευκολία…
Γλιστράει σαν έλκηθρο πάνω στο χιόνι…
Τα βογγητά του καλύπτουν τους αναστεναγμούς μου…
Γύρω μου βλέπω τα πάντα μαύρα έχοντας τα μάτια ανοιχτά…
Το μωρό μου λικνίζει τη λεκάνη του πάνω μου με την χάρη ενός αιλουροειδούς…
Βρυχάται…
Προσπαθεί να πει το όνομά μου…
Το κορμί μου τρέμει…
… από την ηδονή…
Οι φλέβες από τον λαιμό του πρήζονται…
Τινάζω τα πόδια μου στον αέρα…
Σηκώνει τα χέρια του στο πλάι…
Υποδύεται τον ρόλο ενός αεριωθούμενου αεροπλάνου…
Το κορμί μου κυριεύεται από σπασμούς…
Κρατώ την αναπνοή μου…
Το μωρό μου επιβραδύνει τον ρυθμό του λίγο πριν την τελευταία διείσδυση…
Πιστεύω πως βρίσκομαι στον παράδεισο…
Τον κρατώ από τους ώμους και απολαμβάνω την εικόνα του…
Είναι ένας άγγελος που έχασε τον δρόμο του και βρέθηκε δίπλα μου…
Είμαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στη γη…

