Τα δάχτυλά μου προσπαθούν να κατανοήσουν τη σημασία να φοράς ζώνη.

Κλείνεις τα μάτια σου και ανυψώνεις το κορμί σου, επιτρέποντας με να το ξεφλουδίσω από κάθε ίχνος ρούχου…

Τα απομακρύνω σχολαστικά, ένα – ένα… ακολουθώντας την ίδια πάντα στρατηγική.

Το τελευταίο θραύσμα ρούχου πάνω σου είναι το σλιπ σου…

Πέντε λεπτά μετά, τίποτα δεν μένει κρυφό στο βλέμμα μου…

Τα χείλη σου είναι απαλά, αλλά το στόμα σου είναι απαιτητικό

Καθώς συναντιέται με το δικό μου και οι γλώσσες μας πλέκονται η μια με την άλλη, παλεύω κυριολεκτικά να απομακρυνθώ…

Οι έντονες επιθυμίες αυξάνουν την απόδοση

Για εμάς το πάθος δεν είναι ένα επικίνδυνο καταναγκαστικό παιχνίδι

Κοιτώντας σε επιβλητικά, γλείφω το ευαίσθητο δέρμα στο πλάι του λαιμού σου

Αναστενάζεις, καθώς πιπιλίζω τη σάρκα στο σημείο αυτό

Βουρτσίζω με τη γλώσσα μου το πρόσωπό σου που φωτίζεται από το φως του φεγγαριού.

Στη συνέχεια και χωρίς να χάνω χρόνο, φιλώ το στήθος σου

Αναστενάζεις ξανά. Αυτή τη φορά ορμώμενος από την αισθησιακή ευχαρίστηση που σου προσφέρω.

Η γλώσσα μου κάνει κύκλους γύρω από κάθε ρόγα, ερεθίζοντας τις…

Βιαστικά, ροκανίζω τη μια, ενώ πιέζω την άλλη με τα δάχτυλά μου

Κερδίζω χρόνο λίγο πριν μεταβώ στο στομάχι σου…

Σηκώνεις τα πόδια σου και τα ακουμπάς στους ώμους μου

Εσκεμμένα φιλιά ταράσσουν το πάθος που υποβόσκει

Τα δόντια μου βόσκουν πάνω σου και τα χείλη μου πιπιλίζουν τα πάντα με τόση τρυφερότητα…

Γεύομαι τον ιδρώτα που κυλάει στο κορμί σου… τον ρουφάω, τον καταπίνω, για να εμποδίσω τυχόν πλημμύρα.

Μπορώ να αισθανθώ τις δονήσεις του κορμιού σου με ευχαρίστηση.

Πιέζω τη γλώσσα μου βαθιά στον αφαλό σου

Αισθάνομαι το παραμικρό τρέμουλο μιας και ο οργασμός σου σαρώνει τα πάντα πάνω σου

Το χαμόγελο της ικανοποίησης κοσμεί το κοκκινισμένο πρόσωπό σου

Το κορμί σου εξακολουθεί να τρέμει από μικρούς μετασεισμούς

Το χέρι σου τυλίγεται γύρω από το λαιμό μου, τραβώντας με πιο κοντά σου.

Ένα ακόμα φιλί, ενισχύει την αγάπη μας

Χαϊδεύοντας ο ένας τον άλλο, ανταλλάσουμε υποσυνείδητα εμπειρίες

Μόνο ένας άντρας τελικά γνωρίζει καλύτερα πώς να χορτάσει τη σφοδρή επιθυμία ενός άλλου άντρα…

