Ετικέτες

… με τα μάτια κλειστά μοιραζόμαστε τα ίδια όνειρα… Ξαπλωμένοι, ο ένας δίπλα στον άλλο κρατάμε ακόμα στα χείλια μας τη γεύση της βότκας που ήπιαμε πριν λίγο… Περπατώ ήρεμα με τα δάχτυλά μου πάνω στο στήθος του… Κάνω βόλτες γύρω από τις ρόγες του και τις τρίβω τοποθετώντας τες ανάμεσα στα δάχτυλά μου… Τον ερεθίζω… Τα δάχτυλά μου κάνουν θαύματα… Προσέχω την ανύψωση του πούτσου του… τις φλέβες του που φουσκώνουν… Προετοιμάζω το στόμα μου γλείφοντας προκλητικά τα χείλια μου… Σκέφτομαι πως θα του πάρω πίπα αλλά δεν κινούμαι… Μένω ξαπλωμένος ανάσκελα δίπλα του… τσαλακώνω τις τέλειες μπούκλες του και τον κάνω να τρέμει από το άγγιγμά μου…
Μου κάνει νεύμα να σκύψω… χρειάζεται το στόμα μου… χρειάζομαι τον πούτσο του… είναι φυσικό…
Τον θέλω τόσο πολύ…
Φέρνει τα δάχτυλά του στη μύτη μου… Τα δάχτυλά του κουβαλάνε το άρωμα του πούτσου του… Κλείνω τα μάτια και απολαμβάνω τη μυρωδιά… κλείνω τα μάτια για τα επόμενα πέντε λεπτά και εισπνέω τη μυρωδιά του… χαμογελώ ικανοποιημένος…
Ανοίγω τα μάτια μου και τον κοιτώ… Μου χαμογελάει… Κινεί το χέρι του προς τον πούτσο του… τον παίζει χαλαρά… συλλέγει με το δάχτυλό του το διάφανο σπέρμα που κάνει το κεφάλι του πούτσου του να γυαλίζει… χάντρα-χάντρα αναβλύζει το σπέρμα και κυλάει πάνω στο χέρι του…
Καθώς το σπέρμα του κυλάει σαν ήρεμο ρυάκι, τραβώ το χέρι του… μια σταγόνα σπέρματος πέφτει πάνω στο στήθος μου… Μου επιτρέπει να γλύψω ένα-ένα τα δάχτυλά του…
Κλείνω ξανά τα μάτια μου… αυτή τη φορά από καθαρή ευδαιμονία…

