Η αναπνοή του επιταχύνεται…
μικρά βογγητά δραπετεύουν από τα χείλια του…
Μπορώ να τον αισθανθώ που χαλαρώνει καθώς του κάνω μασάζ στον αυχένα…
Τον αγαπώ…
Προσέχω το σώμα του…
Ο πούτσος του μεγαλώνει, σκληραίνει… σκουραίνει…
Γίνεται πιο μελανός…
… από το αίμα που έχει συγκεντρωθεί μέσα στις μικροσκοπικές φλέβες του πούτσου του…
Το πρόσωπό του έχει κλέψει λίγο χρώμα από το κόκκινο…
Κανονικά είναι τόσο χλωμός….
Δαγκώνω το κάτω χείλος του…
Τα δάχτυλά του τσαλακώνουν τα σεντόνια…
Ρίχνει το κεφάλι του προς τα πίσω…
Κρατάει τα μάτια του κλειστά…
Είναι χαμένος σ’ έναν άλλο κόσμο… διαφορετικό, αλλιώτικο…
… στον κόσμο της ηδονής…
Μου κρατάει σφικτά το χέρι…
… θέλει να τον ακολουθήσω…
«Μη σταματάς… τώρα…», λέει…
Η φωνή του σπάει τη σιωπή…
Πιάνεται από τα κάγκελα του κρεβατιού…
Τα πόδια του έχουν μπερδευτεί ανάμεσα στα σεντόνια…
Ταξιδεύει…
Που να βρίσκεται τώρα;
Είμαι άραγε καλός οδηγός;
Πέφτω πάνω του και τον σκεπάζω…
Γίνεται το μαγικό μου χαλί για να μπορέσω να ταξιδέψω κι εγώ…
… για να μπορέσω να τον ακολουθήσω…
Σπρώχνω τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του και μένω ακίνητος…
Η σφικτή του κωλοτρυπίδα με κρατάει σταθερά μέσα της…
Αυτό είναι όλο…
Αφήνει μια κραυγή…
Σιωπή…
Εκατοντάδες συναισθήματα…
Λαχανιάζω…
Το οξυγόνο είναι τόσο λίγο… δεν αρκεί και για τους δυο μας…
Χύνω βεβιασμένα πάνω στο στομάχι του…
Με αγκαλιάζει για να με ευχαριστήσει…
Το σπέρμα μου κάνει το στομάχι του να αστράφτει…
Έγινε δικός μου…
σε μια στιγμή…

