Μικρά κύματα οργασμού επιπλέουν αργά  πάνω μου καθώς η μυρωδιά του κορμιού του γεμίζει τα ρουθούνια μου,  το μυαλό μου, το σώμα μου, τη ψυχή μου… αργά και σταθερά. Με μάτια ορθάνοιχτα να κοιτούν το σκοτάδι, τον χαϊδεύω… κι ας τον καλύπτει το λευκό, βαμβακερό σεντόνι. Ακούσια, η γλώσσα μου ξεπετάγεται έξω από το στόμα μου, με διάθεση επιθετική, κι αρχίζει να γλείφει, να γλείφει… ό,τι πιο κοντινό βρίσκεται μπροστά της. Ένα απαλό βογκητό βγαίνει από το στόμα μου, καθώς η γεύση του ξεβράζεται από τη γλώσσα στον ουρανίσκο μου.

Τα χείλη μου ποθούν τη ζεστασιά του κορμιού του… Ανατριχιάζω με τη σκέψη ότι μπορώ να τα κυλήσω πάνω του και να αισθανθώ την απαλότητά του… σιγά – σιγά… πάλι, και πάλι, και πάλι… βουτηγμένος στις αποπνικτικές, αιχμηρές σκέψεις που κυριαρχούν στο μυαλό μου… Το άπορο στόμα μου σιτίζεται από τη σάρκα του που έχει ακόμα τη γεύση των πιο πρόσφατων ερωτικών μας παιχνιδιών.  Είναι η γεύση αυτή που ρέει στον οισοφάγο μου, ενώ ταυτόχρονα μεθάει το μυαλό μου και τη θέλησή μου, μετατρέποντάς με σ’ ένα ον ερωτικά παμφάγο…

Απομακρύνω σταδιακά το λευκό σεντόνι, αυτή τη προστατευτική ενδυμασία του και προχωρώ στα περαιτέρω. Ένα θερμό, υγρό μονοπάτι ιδρώτα σε στάλες, κινείται στη γυμνή του σάρκα… Πάνω του μπορώ να γλιστρήσω τη γλώσσα μου και να το φέρω κατευθείαν μέσα στο στόμα μου. Τα πνευμόνια μου ξεχειλίζουν από το πρώτο ξεφύσημα αγνής και αμόλυντης ευχαρίστησης. Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να μπορώ να ουρλιάξω εκστασιασμένος…

Καθώς η γλώσσα μου μεταφέρει τις γεύσεις και τα υγρά του κορμιού του στο στόμα μου, το δεξί μου χέρι αναστατώνει τον ανδρισμό του με απαλά χάδια, επιμηκύνοντάς τον αργά και σταθερά… Δεν αργεί μάλιστα να κυλήσει ένα διάφανο ρυάκι σπέρματος από τη σχισμή στην κορυφή της βαλάνου του. Τα χείλια μου, καταβροχθίζουν σιγά – σιγά το στέμμα του ανδρισμού του και εκατοστό – εκατοστό τον αγκαλιάζουν σφιχτά…

Οι μυς του στομαχιού του κυματίζουν σαν να υπάρχει ένας ισχυρός άνεμος που φυσάει από ψηλά. Ίσως να είναι η ανάσα μου υπεύθυνη για το κύμα αυτά. Οι γλουτοί του, σφιχτοί, σμιλεμένοι, με αναγκάζουν να τους αγγίξω και με τα δυο μου χέρια. Η συγκρατημένη λαχτάρα μου να κρύψω βαθιά μέσα στο στόμα μου τον ανδρισμό του, από δική μου ανάγκη, έρχεται στην επιφάνεια την κατάλληλη στιγμή. Με αυστηρότητα και επαγγελματισμό, και μ’ ένα χαμόγελο να διασχίζει το πρόσωπό μου, προσπαθώ να διαβάσω το μυαλό του… λίγο προτού κάνω τη λαχτάρα μου, πράξη.

Το στόμα μου ανοίγει τόσο όσο είναι και η περίμετρός του… Αργά – αργά τον σπρώχνω μέσα μου. Ευχάριστες δονήσεις εξαναγκάζουν τα μάτια μου να κλείσουν… καθώς προετοιμάζομαι για έναν ακόμη γύρο προκαταρκτικών, ερωτικών παιχνιδιών…

