Με πήρες έτσι ακριβώς όπως μου είχες υποσχεθεί…

Εκπληκτικά, παιχνιδιάρικα, νεωτεριστικά…

… ανακατεύοντας τα συναισθήματά μου με τη λαχτάρα…

… υποδουλώνοντας το κορμί μου με την υπεροχή σου.

Στο βελούδινο σκοτάδι της νύχτας αυτής, η παρουσία σου ήταν αισθητή από τα πρώτα λεπτά…

Τέντωσες τα δάχτυλά σου και γονάτισες μπροστά μου

… αναπνέοντας το γυμνό δέρμα μου.

Η επίθεσή σου ήταν υγρή και χυμώδης…

Η δυναμική σου πρέπει να άντλησε αρκετή αδρεναλίνη

Ένιωσα τη γλώσσα σου να γλιστράει πάνω μου… απαλά… σχολαστικά

Στο πέρασμά της άφηνε μόνο τσούξιμο και ξεσήκωνε ηχηρούς αναστεναγμούς

Τα χέρια σου μοίραζαν χάδια από την κορυφή μέχρι τα νύχια

… ανατροφοδοτώντας με πάθος το κάθε φιλί…

Βαθιά μέσα μου σ’ ένιωσα…

Η ζεστή ανάσα σου που φύσηξε σκλήρυνε τις ρόγες του στήθους μου

«Πάρε με… σε παρακαλώ», εκλιπαρούσα

Η τεχνική σου -Ω, Θεέ μου- πόσο εκπληκτική ήταν!

Έχοντας τα χείλια σου ενωμένα με τα δικά μου, δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τις κραυγές μου

Με απανωτούς σπασμούς, βρέθηκα με μάτια πλημμυρισμένα από δάκρυα… δάκρυα χαράς

Μιλούσες και μου υποσχόσουν ψιθυριστά

Ένιωσα τους χυμούς σου να χύνονται

Μετακινούσα τις μπούκλες σου με τα δόντια μου

… εξακολουθώντας να τρέμω από τα πειράγματά σου.

Μου φαινόταν αδύνατο να στραγγιστώ απ’ αυτό που αισθανόμουν

… ελπίζοντας ότι και για σένα ήταν κάτι ευχάριστο…

Ήταν;

