Αγάπη, δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό

από το να βρίσκομαι στην αγκαλιά σου.

Οτιδήποτε άλλο σημαντικό συμβαίνει την ίδια στιγμή, αναιρείται…

Η ευχαρίστηση ρέει πάνω μου σαν ανήσυχο ποτάμι.

Την καταπίνω έτσι όπως πρέπει… ολόκληρη…

Μου προσφέρεις τον ιδρώτα του σώματός σου, σχεδιασμένο από το ρίγος του πάθους σου.

Στο μεταβαλλόμενο φως της αυγής που έρχεται, χαρτογραφώ κάθε σπιθαμή του κορμιού σου.

Το έμπειρο χέρι μου… ακριβώς εκεί… αγγίζει καλύτερα στο σκοτάδι.

Η επιφυλακτικότητα είναι μια λέξη άγνωστη για μένα τη στιγμή αυτή

Ατρόμητος, εξερευνώ εκείνα τα σημεία που πρέπει

… κι επιμένω…

μεταξύ σκιάς και αυγής,

στη διασταύρωση του σούρουπου και του φωτός της ημέρας.

λίγο προτού τα κορμιά μας συγχωνευτούν

μ’ αυτό τον αρχέγονο ερωτικό χορό

Δεσμώτης στην ευδαιμονία γίνομαι ,

κοκκινίζω από την έντονη επιθυμία,

λιώνοντας σιγά – σιγά στην αγκαλιά σου

εξαιτίας της αθάνατης θερμότητας που αναπτύσσεται

από τους σπινθήρες του έρωτά μας

Στο λυκόφως,  ανάμεσα σε μουλιασμένα σεντόνια

και ανακατεμένα μαξιλάρια

ανακτούμε τις ανάσες μας,

ενώνοντας τα δάχτυλά μας,

κοιτάζοντας ο ένας τα μάτια του άλλου.

Τι είναι αυτό που ακούγεται τόσο δυνατά;

Μάλλον τα ουρλιαχτά των νευρικών απολήξεων…

… ή καλύτερα οι βρυχηθμοί του πάθους λίγο προτού πεθάνει

και περάσει στη μνήμη.

Το πιο πολύτιμο απ ‘όλα

είναι ότι είμαι δικός σου

κι εσύ ανήκεις σ’ εμένα

με τρόπο που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει

Έλα εδώ, αγάπη…

Τα χέρια μου είναι ανοιχτά για σένα.

Απόλαυσε τον προορισμό, έτσι όπως είσαι εξαντλημένος, στην αγκαλιά μου.

