Ρίχνω το βλέμμα μου πάνω του, το τσαλακώνω πάνω στο δέρμα του που λαμπυρίζει μετά το μπάνιο… το τσαλακώνω σαν να είναι τσιγάρο  που το πιέζω στο σταχτοδοχείο για να το σβήσω… Είμαι σίγουρος πως αν μείνω περισσότερα χρόνια μαζί του θα καταλήξω στη κόλαση…

Μια ημέρα έβγαλε ήλιο και οι ακτίνες του κατάφεραν να σημαδέψουν το δέρμα του… Πόσο τον ζηλεύω! Θα μπορούσα να τον μισήσω για το τόσο εύκολα ηλιοκαμένο κορμί του, αλλά δεν μπορώ… Κάπου ανάμεσα στη μυρωδιά των φρεσκοξυρισμένων μάγουλών του και στη γοητεία του μόνιμου χαμόγελού του, γαντζώνομαι… Όταν ήμουν μικρός, άντρα σαν το μωρό μου ούτε στη φαντασία μου δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι θα τον άγγιζα κάποια μέρα… Δεν υπερβάλω. Ακόμη και τώρα διστάζω να απλώσω τα χέρια μου πάνω του… δεν αισθάνομαι άνετα… Όμως δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά, η αφή είναι ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας μαζί του μετά το φιλί…

Χαϊδεύω το στήθος του… οι τρίχες που έχουν βγει γρατσουνίζουν την παλάμη μου… Τις χτενίζω προς τα κάτω… ώστε να συναντήσουν τις τρίχες του στομαχιού του… της κοιλιάς του… Ζυγίζω με τα μάτια μου το βάρος των γεννητικών του οργάνων που κρύβονται μέσα στο σλιπ του… Το γέλιο του με σπρώχνει να υψώσω το βλέμμα μου στο πρόσωπό του… στα μάτια του… σ’ εκείνα τα μάτια του, μα η σκέψη μου μένει σταθερά χαμηλά… Τσαλακώνω με το χέρι μου το ύφασμα του σλιπ του… Πρόκληση! Το άνοιγμα μπροστά γίνεται παράθυρο για να δω τον πούτσο του, όμορφο… όμορφο με την χυδαιότητα, με την προστυχιά ενός λαϊκού τεκνού…  Στον πούτσο του καθρεφτίζεται η αρρενωπότητα, η εμπειρία και το νεαρό της ηλικίας του… της ηλικίας του που μου θυμίζει και την δική μου ηλικία…

Ένα μικρό χάδι και ο πούτσος του δεν είναι πλέον κανονικός… γίνεται έτοιμος να τρυπήσει το ύφασμα του σλιπ. Με το άγγιγμά μου πήρε αυτό που ήθελε… Η στύση του δείχνει πάντα τόσο συνεπής… αναγκάζει τον πούτσο του να επανατοποθετηθεί, να παλέψει με το ύφασμα… να φύγει μακριά από το γκρι σλιπ…

Γελώ και τον αναθεματίζω… Είμαι έτοιμος να τον πιω… να τον φάω… να του δείξω πόσο πολύ τον αγαπώ… Ο πούτσος του είναι ένας από τους λόγους που μένω κολλημένος πάνω του… είναι ένας από τους λόγους που τον έχω επιλέξει για εραστή μου… και φίλο…

Επειδή δεν ξέρω τι θα συμβεί στο μέλλον… επειδή κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί, είμαι σε θέση να πω ότι αυτή η σχέση μου μαζί του είναι καλύτερη από το τίποτα… καλύτερη από το καθόλου…

