Ο μόνος ήχος στο δωμάτιο είναι ο ήχος της καρδιάς μου που χτυπάει γρήγορα και δυνατά, καθώς τα μάτια μου παρακολουθούν το γλυκό νέκταρ του που στάζει από την κορυφή της βαλάνου του. Το κορμί μου καίει, αλλά η επιθυμία μου είναι πιο θερμή από την πιο καυτή φλόγα της φωτιάς. Τον θέλω, θέλω να τον δοκιμάσω στο στόμα μου, θέλω να τον τεντώσω με τα δόντια μου, θέλω να εισχωρήσει στο άνοιγμα της υγρής επιθυμίας μου και να φτάσει στα βάθη του κορμιού μου, σβήνοντας με επιτυχία τις φλόγες που κατακαίνε το εσωτερικό του. Όμως, οι κανόνες του αποψινού παιχνιδιού είναι χαραγμένες στο μυαλό και των δυο μας. Ένα σύνολο κανόνων που –δυστυχώς- τους αποδέχθηκα, με κρατάει μακριά από το να καταβροχθίσω τον σκληρό, γλυκό, παλλόμενο από το πάθος πούτσο του, ο οποίος μάλιστα βρίσκεται σε απόσταση εκατοστών από τα άπληστα χείλη μου.

Η υπομονή, δεν ήταν ποτέ μια από τις αρετές μου, και το ξέρει. Όσο περισσότερο περιμένω, τόσο ο ενθουσιασμός μου αυξάνεται, τόσο πιο πολύ η επιθυμία μου ανθίζει… Η θέλησή μου με συμβουλεύει να τον καταναλώσω μέχρι την τελευταία σταγόνα. Η φωτιά στο κορμί μου καίει όλα τα όργανά μου και συνεχίζει ακάθεκτη και δίχως έλεγχο την πορεία της. Ένα διαβολικό χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπό του, μιας και απολαμβάνει να με βλέπει να βασανίζομαι. Περιμένω τη σωστή, την κατάλληλη στιγμή… τη στιγμή που δεν θ’ αργήσει… Η μυρωδιά της αρρενωπότητάς του ήδη κυριαρχεί στον αέρα.

Χαμογελώντας, γέρνει προς τα εμπρός, πιέζοντας τον πούτσο του που σφύζει από ζωή, ανάμεσα στα διψασμένα μου χείλη. Είμαι έτοιμος πια να αποτίσω φόρο τιμής. Σταθεροποιώ τις βαθιές ανάσες μου. Ξεκινώ να γλείφω αργά με τη γλώσσα, χωρίς δόντια, χωρίς ρουφηξιές. Το κορμί του τρέμει… με ευκολία. Δεδομένου ότι τα δάχτυλά μου περιποιούνται με χάδια το κάτω μέρος του οσχέου του, τα μάτια μου παρατηρούν κάθε  κίνηση του σώματός του. Ανασηκώνεται στις μύτες των ποδιών του. Το σχέδιό μου να δείξω πόσο λατρεύω τον πούτσο του στέφεται με επιτυχία… Η άκρη της γλώσσας μου γλείφει απαλά το σιρόπι που στάζει από το πρησμένη κεφάλι της στύσης του. Το καταπίνω, δοκιμάζοντας τη γλυκύτητά του.

Με μια στροφή του κεφαλιού, η γλώσσα μου βουτάει στην πίσω πλευρά του μήκους του πούτσου του, πράγμα που τον εξαναγκάζει να αναστενάξει… ηχηρά…  Η σκέψη μου είναι να γλείφω κάθε σταγόνα σπέρματος που κυλάει αργά και να την αποκλείσω μέσα στο στόμα μου. Βογγητά και λαρυγγισμοί κυριαρχούν στον αέρα…  Τα μάτια μου παρακολουθούν τα τεντωμένα πόδια του…  Συνειδητοποιώ ότι τα χείλια μου αδυνατούν να αγκαλιάσουν τον πούτσο του. Είναι τόσο μικρά μπροστά του. Περισσότερα βογγητά αγνής, ανόθευτης απόλαυσης γεμίζουν τον αέρα… Η γκρίνια του βουλώνει τα αυτιά μου. Το μυαλό μου με παρασύρει στη σημασία που έχει για μένα η θέλησή μου να προσκυνήσω τον πούτσο του. Καθώς η γλώσσα μου γλιστράει τρυφερά πάνω του η επιθυμία μου φουντώνει…

Θέλω να δοκιμάσω τη γεύση του ανδρισμού του…

Θέλω να αισθανθώ το τεράστιο μέγεθός του βαθιά μέσα μου…

Θέλω να αισθανθώ το σπέρμα του να κυλάει στον οισοφάγο μου…

Ποια άλλη είδους ανταμοιβή θα μπορούσα να λάβω για τις ενέργειές μου αυτές;

